Viper89 Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Har "POV 7800gtx 256mb", og har tenkt til å kjøpe et brukt "Gigabyte 7800gtx 256mb". kan de, ved hjelp av en driver eller endring i BIOS eller noe, fungere sammen som SLi? -Har også bare 410W PSU. Holder dette, eller må jeg ha ny strømforsyning? Takk for alle svar! Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 De nyere driverne fra Nvidia gjør at det er mulig å bruke kort i SLi som er fra forskjellige produsenter. Det anbefales at man har 500W som minimum på PSU om man skal kjøre SLi med GTX kort vet jeg. Har 7800GTX SLi selv, og vil i grunn ikke anbefale deg å kaste vekk penger på enda et kort. Sjekk tråden angående problemer med 7800GTX SLi problemer, så skjønner du hva jeg mener. Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Jeg ville ikke rådet deg til å kjøpe nytt/brukt for bruk i sli. Er som overnevnte sa en del problemer med dette, som en kamerat av meg har opplevd. Dessuten bør du kanskje ha en ny, kraftigere strømforsyning, hvis du absolutt vil kjøre sli. Ellers er det forøvrig ingen problemer å kjøre to forskjellige gtx merker sammen i sli. Men tenkt nøye på om du faktisk har behov for sli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå