Mojo Pin Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hei. Har en relativt ny dell pc. Hvis jeg sletter noe fra skrivebordet, ofte bare markerer et element, kommer det opp melding om at explorer må avslutte, send feil melding eller ikke.. I tillegg kommer det opp en melding om at "drwtsn32.exe" må avslutte.. Etter jeg har valgt send eller ikke send feilmelding, låser pc'n seg. Jeg må gå i oppgavebehandling og manuelt avslutte "drwtsn32.exe". Da oppstår ikke problemet flere ganger helt til jeg starter maskinen på nytt igjen.. Da kommer samme problemet. Noen som veit hva dette kommer av? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 bumpetibumpetibup Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 Bumper en gang til her jeg, da problemet fremdeles er der. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Er nok Dr Watson som er crap Her er for å fjerne den: http://support.microsoft.com/?kbid=188296 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå