apibinni Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 har en western digital 250GB mn den vises ikke, vet det er et program jeg må kjør men finner det ikke, noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hvilket hovedkort bruker du? Har du satt den på Raid tilkoplingene så må du inn i Raid oppsettet og finne den der. På mitt Asus A8N -SLI Deluxe kort så må jeg inn i Raid rett etter Bios og sette den der. (ikke i Raid, men som singel disk). Da kommer den opp i Disk behandlingen, og jeg kan formatere. Hvis du ikke har den på raid plaser, men de vanlige, så gå -Start --> Kontrollpanel --> Administrative Verktøy --> Datamaskinbehandling --> Disk Behandling. Der burte den være, så formater den. Da skal den fungere som den skal. Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 har en western digital 250GB mn den vises ikke Akkurat det samme jeg sitter å fikler med nå også. Høyreklikk på min datamaskin, trykk på behandle, gå på lagringsplass også diskbehandling. Så skal du få opp harddisken sann som på bildet. Vet ikke helt hva du skal gjøre derfra, men på Partition Magic 8 som kanskje er det programmet du sikter til får du flere valg. Lenke til kommentar
apibinni Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 ok, da er det gjort, men nå er den bare 128 GB å den skal være 250GB får liksom ikke til å velge mer enn det når jeg skal velge partisjon størrelsen Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 ok, da er det gjort, men nå er den bare 128 GB å den skal være 250GB får liksom ikke til å velge mer enn det når jeg skal velge partisjon størrelsen 5853603[/snapback] Løsningen på det finner du her: Annonsering: Manglende harddiskplass og diskrelatert ting i Win Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå