Ostepølsa Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Kompis av meg sa han hadde blitt voldtatt av ei jente, og trøtt som jeg var så trodde jeg jo på det. (Enda jeg visste at det var 1. April) :--P Dette var i natt altså. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Har ikke blitt lurt jeg. Ikke har jeg lurt noen heller Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 flaut men jeg på lurt av spøken til norske wikipedia Synes det hørtes ut som en god ide da... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Ikke lurt noen, og heller ikke blitt lurt. Slik har det vell vært flere år på rad nå. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hylol pwna meg litt, men det var kun fordi eg trudde det fortsatt var den 31. =/ But still. Pwned. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg må prate med deg, men er nesten tom for strøm. Kan du ringe meg på 22048700? Spør etter Harald, han vet hvor jeg er.Det haster! Skjønte spøken i det jeg ringte og fikk svar 5850406[/snapback] Samme skjedde med meg i går Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Mopeden min ble stjålet. Og det er ikke kødd. Har allerede politianmeldt saken. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg trodde Zeromac prøvde å lure meg ved å si at han hadde klippet seg kort (eg. ikke kort, men kortere). Jeg ble litt paff, for han hadde jo dødsrå frisyre, men fikk sett han på Elektrofil i dag, og han kler virkelig den nye sveisen. Altså trodde jeg jeg avslørte en spøk, men akk. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Mopeden min ble stjålet. Og det er ikke kødd. Har allerede politianmeldt saken. 5854294[/snapback] Hvorfor skriver du det her? Lenke til kommentar
TQfflus Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg lurte heile klanen min over ventrilo. Med at valve var blitt saksøkt, av en syk amrikaner, som påstod at cs fikk folk til og drepe hverandre. Så de måtte "stenge" heile påska og at man ikke kunne spille. da sa de: " da begynner jeg og grine" "faen ass heile påska ødelagt" Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Jeg lurte heile klanen min over ventrilo. Med at valve var blitt saksøkt, av en syk amrikaner, som påstod at cs fikk folk til og drepe hverandre. Så de måtte "stenge" heile påska og at man ikke kunne spille. da sa de: " da begynner jeg og grine" "faen ass heile påska ødelagt" 5861121[/snapback] Huff og huff. Noen som spiller _litt_ for mye cs? Men uansett, bra spøk da Endret 4. april 2006 av TeggY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå