Feh Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Han liker vel og dusje med foreldrene sine. Er ikke noe galt i det. 5850049[/snapback] Er du 19år og dusjer med faren din vil jeg se på det som rart. (ja, feh er 19år. Les bloggen ahns.) 5850106[/snapback] Lol. Noen ting henger igjen fra barndommen... (altså at han tar shampoen i håret). Jeg var ikke inne på badet en gang da han fant det ut... herregud hva er det dere tror om meg lol. Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Jeg må prate med deg, men er nesten tom for strøm. Kan du ringe meg på 22048700? Spør etter Harald, han vet hvor jeg er.Det haster! Skjønte spøken i det jeg ringte og fikk svar 5850406[/snapback] Haha, den var utrolig god. Må faktisk teste den sjøl. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 nei eg er ikke blitt lurt enda , tror jeg , men sitter og drikker nå så da blir jeg et lett offer Lenke til kommentar
V-by Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Jeg må prate med deg, men er nesten tom for strøm. Kan du ringe meg på 22048700? Spør etter Harald, han vet hvor jeg er.Det haster! Skjønte spøken i det jeg ringte og fikk svar 5850406[/snapback] Har du prøvd å ringe?? Hvis det er det riktige nummeret kommer du til kongens slott, og får prate med en dritsint kar som lurer på hvor du har fått det nummeret fra Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Jeg må prate med deg, men er nesten tom for strøm. Kan du ringe meg på 22048700? Spør etter Harald, han vet hvor jeg er.Det haster! Skjønte spøken i det jeg ringte og fikk svar 5850406[/snapback] Har du prøvd å ringe?? Hvis det er det riktige nummeret kommer du til kongens slott, og får prate med en dritsint kar som lurer på hvor du har fått det nummeret fra 5850903[/snapback] Vet at det er nummeret til slottet, derfor den var så bra. Spørre etter HArald av alle greier Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Jeg må prate med deg, men er nesten tom for strøm. Kan du ringe meg på 22048700? Spør etter Harald, han vet hvor jeg er.Det haster! Skjønte spøken i det jeg ringte og fikk svar 5850406[/snapback] Har du prøvd å ringe?? Hvis det er det riktige nummeret kommer du til kongens slott, og får prate med en dritsint kar som lurer på hvor du har fått det nummeret fra 5850903[/snapback] Vet at det er nummeret til slottet, derfor den var så bra. Spørre etter HArald av alle greier 5850923[/snapback] Derfor man finner det på gulesider? Lurte en kamerat MSN-logg: Martin svarte helvette Martin da ble det ikke no tg zelekt WHY ?!: ( Martin Hadde et lite uhell i sted zelekt å ? Martin hele fronten er knust zelekt FAEN Martin så jeg har ikke råd til å dra zelekt klarte du det? :\ Martin kjekt å ligge i 100 over fjellet Martin på is zelekt så skjedde hva? Martin sleng Martin og ut i grøfta zelekt er den veldig ødelagt? zelekt :\ Martin nok til at jeg må ha ny zelekt å går det bra med deg? zelekt koster en ny? :\ Martin nåja, har en vond skulder Martin 8000 Martin tror jeg zelekt arg Martin om ikke mer zelekt ta deg rå til tg zelekt faen heller zelekt :\ Martin vet ikke helt Martin selger billetten Martin så får jeg 640 Martin og jeg sparer de pengene jeg ville brukt der Martin som er et par tusen zelekt Bah zelekt :\ Martin HAEHAEHEAHEAHEAHEAHEAHAEHAEHAEHEAHAE Martin se nederst på oppgavelinja Martin se hva det står under klokka Martin ;p zelekt FAEN I HELVETE MARTIN!!!! zelekt Du skræmte mæ så jævli Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Jeg lurte Darkness| i dag tidlig. Jeg skulle klippe meg, og dro mens hun fortsatt sov. Siden jeg ikke fikk klippetime med en gang, måtte jeg jo finne på noe siden jeg kom raskt tilbake. Jeg småløper inn på soverommet og sier:Nå må du våkne. Hønefoss kjemikaliefabrikk brenner, og de får ikke kontroll over brannen. Jeg måtte snu fordi de har evakuert 1,5km rundt fabrikken. Hvis de ikke får kontroll snart mp kanskje vi evakuere også. Bare synd Kine var såpass trøtt at hun ikkereagerte noe srlig, men hun trodde faktisk på det. Prøvde å dra samme spøken på søstern, men hun kjenner meg for godt... 5850378[/snapback] Aldri hørt om noe kjemikaliefabrikk, så jeg kan ikke si at jeg ble så engasjert Men skal innrømme at jeg gikk på den. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 M4rTiN: Nice one. Jeg har tre timer igjen, jeg har enda ikke blitt lurt, men jeg har heller ikke lurt noen. Kanskje jeg bare tar det imorgen, sånn at ingen mistenker noe? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Jeg må prate med deg, men er nesten tom for strøm. Kan du ringe meg på 22048700? Spør etter Harald, han vet hvor jeg er.Det haster! Skjønte spøken i det jeg ringte og fikk svar 5850406[/snapback] Har du prøvd å ringe?? Hvis det er det riktige nummeret kommer du til kongens slott, og får prate med en dritsint kar som lurer på hvor du har fått det nummeret fra 5850903[/snapback] Vet at det er nummeret til slottet, derfor den var så bra. Spørre etter HArald av alle greier 5850923[/snapback] den er jo litt old da , var jo en melding som sirkulere for noen så sidne Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 edit: På den annen side, har jeg mistanke om at jeg ble lurt her. nei. dette er ikke en aprilspøk... jeg fikk faktisk den hard disken i posten. men det kunne ha funka som en spøk. jeg fikk meg en god latter :!: Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Det var godt å høre, da har jeg ikke blitt lurt i dag. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Ble litt smålurt når jeg kom hjem fra jobb og sjekket div sites.. Norbits etc.. Tenkte jeg MÅTTE lure broren min på 30. Vi har hatt litt kræsj og fall oppigjennom tidene så han beit såklart rett på.. (alt ble funnet på as I went on) Her er logg: Svenn Andrè sagt: men faen, var ute å kjørte igår Svenn Andrè sagt: måtte teste mopeden, var jo helt avbært Svenn Andrè sagt: men neida, ut på E14 mot sverige og en bil kommer som faen i ræva på meg og klarer ikke å bremse Svenn Andrè sagt: dulta meg ut i grøfta, og bilen skeiva ut på andre sida Bjørn Inge sagt: dæven..?! Bjørn Inge sagt: kunna han ikke svinge forbi deg..?! Svenn Andrè sagt: jo, han prøvde, men fikk sleng og hjulan låste seg, og ræva hans traff meg og skøyt meg ut i grøfta.. Svenn Andrè sagt: ungdomsstrik som sikkert hadde 170 bortover Bjørn Inge sagt: åfan.. Bjørn Inge sagt: kordan gikk d..?! Svenn Andrè sagt: eg fløy jo ut på åkern, og sykkelen havna et stykke bortafør.. han for jo heldigvis på andre sida av veien og ut på andre åkeren Bjørn Inge sagt: såg du han i speilet..? Svenn Andrè sagt: næh, han kom altfor fort, eller, så han vel til å begynne med men 2sec etterpå var det kjørt Bjørn Inge sagt: fy fan.. tenk om d had vor nokka anna enn jordet der.. Svenn Andrè sagt: ja, men vettu ka? aprilsnarr Bjørn Inge sagt: Svenn Andrè sagt: høhøhøh. gotcha =D Bjørn Inge sagt: heh..! Bjørn Inge sagt: ja d gjor du..! din lille pøbel..! Bjørn Inge sagt: vel vel.. d va nu bra da.. ! Bjørn Inge sagt: nu e d god aftensang her.. ! Div smileys som er inni der som jeg ikke gidder legge til, men har ble lurt =) Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Har ikke blitt lurt av noen (tror jeg). Har ikke pratet med så mange i dag da. Oblivion har holdt meg gissel her hjemme. edit: På den annen side, har jeg mistanke om at jeg ble lurt her. 5850500[/snapback] Jepp jepp jepp!! Heeeeele dagen Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hehe! Jeg lurte politiet i dag. Jeg ringte inn om en mann med øks som hadde brutt seg inn i et hus nede i gata. kom masse politibiler og greier. Akkurat da turte jeg ikke å rope aprilsnarr gitt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hehe! Jeg lurte politiet i dag. Jeg ringte inn om en mann med øks som hadde brutt seg inn i et hus nede i gata. kom masse politibiler og greier. Akkurat da turte jeg ikke å rope aprilsnarr gitt 5851714[/snapback] NICE! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Jeg eide farmor totalt ved å si at vi vant 7 millioner i lotto i dag. Endret 1. april 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Lurte deg! Er ikke så dum at jeg skryter av det på et forum etterpå da! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Lurte deg! Er ikke så dum at jeg skryter av det på et forum etterpå da! 5851744[/snapback] Æsj, altså. Nå føler jeg meg passe tullete, kan du tenke deg! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Jeg har vell ikke dratt noen store spøker, men bare noen få... Men har ikke blitt et offer selv, for første året og det skal jeg fortsette med de sisste 20 min Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Lurte deg! Er ikke så dum at jeg skryter av det på et forum etterpå da! 5851744[/snapback] Æsj, altså. Nå føler jeg meg passe tullete, kan du tenke deg! 5851808[/snapback] Jeg måtte bare lure noen før det var for sent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå