Simon Aldra Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Ble ikke akkurat lurt. Men begynte nesten å lure litt når jeg så:Ratio: 3.045ligger vel mer på 0.3 5848904[/snapback] Om du tror det er ille, try it the other way around.. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Første til å bli lurt i dag var fattern. Jeg stod opp først, så gikk jeg i dusjen, så så jeg shampoo flaska hans (hvit ugjennomsiktig flaske). Da fattern skulle dusje blei han plutselig rød i håret gitt Av Idun chili-ketchup+shampo (han tar shampoen rett i håret, og ikke i henda slik normale folk gjør). 5849523[/snapback] Hvordan vet du dette? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Rippo: Tenkte på det samme... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Han liker vel og dusje med foreldrene sine. Er ikke noe galt i det. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 *snip* 5849523[/snapback] Haha.. Feh, Du er kongen! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Ei venninne lurte meg med at hu hadde kjørt i grøfta og måtte ha hjelp av Falken. Endret 1. april 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Han liker vel og dusje med foreldrene sine. Er ikke noe galt i det. 5850049[/snapback] Er du 19år og dusjer med faren din vil jeg se på det som rart. (ja, feh er 19år. Les bloggen ahns.) Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Noe man bør vite om Bundy før man kommenterer innleggene hans, er at han er litt vel ironisk av seg. Han pleier hvertfall å være det, og dette er et eksempel. Endret 1. april 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) *slett* *fjortentegn* Endret 1. april 2006 av Kvammis Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Omg, ble nettopp lurt av mamma, så lettlurt jeg er. Jeg ble ropt på, og mamma sa: Har du sett rotta jeg fikk i rottefella nedi kjellern idag? Så sier hun: Oppi søppelbøtten, under chipsposen. Jeg åpner søppelbøtten, og tar vekk chipsposen, spør så: Hvor er den da? så går det opp for meg Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Omg, ble nettopp lurt av mamma, så lettlurt jeg er. Jeg ble ropt på, og mamma sa: Har du sett rotta jeg fikk i rottefella nedi kjellern idag? Så sier hun: Oppi søppelbøtten, under chipsposen. Jeg åpner søppelbøtten, og tar vekk chipsposen, spør så: Hvor er den da? så går det opp for meg 5850169[/snapback] Haha.. Du roter i søpla etter en død rotte? Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Vært på LAN. Alle var for trøtte til å skjønne at man skulle lure hverandre. Men da jeg kom hjem ble jeg lurt på catchgamer.no ! Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Har ikke blitt lurt til nå, men lurte nettopp en kompis. Han er en united frelst fan, så denne syns jeg var genial. Andreas sier: vet du hva? # tobBen<3 Manchester United <3 sier: nei? Andreas sier: ronaldinho er på vei til united!! leste det nettopp på internett Andreas sier: sec så skal jeg finne link # tobBen<3 Manchester United <3 sier: seeriøst!? Andreas sier: JA Andreas sier: sec så skal jeg finne linken Andreas sier: rota den bort # tobBen<3 Manchester United <3 sier: hehe # tobBen<3 Manchester United <3 sier: ;p # tobBen<3 Manchester United <3 sier: finn finn finn! Andreas sier: jobber # tobBen<3 Manchester United <3 sier: kk Andreas sier: www.aprilsnarr.no Andreas sier: eid # tobBen<3 Manchester United <3 sier: lol!;P Andreas sier: haehaheahehaeha Andreas sier: du trodde på det? # tobBen<3 Manchester United <3 sier: miss # tobBen<3 Manchester United <3 sier: 1 # tobBen<3 Manchester United <3 sier: ja ;P Andreas sier: fettbra # tobBen<3 Manchester United <3 sier: hehe # tobBen<3 Manchester United <3 sier: ;P # tobBen<3 Manchester United <3 sier: jaja! # tobBen<3 Manchester United <3 har forlatt samtalen. Jeg syns den var bra Endret 1. april 2006 av TeggY Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Jeg lurte Darkness| i dag tidlig. Jeg skulle klippe meg, og dro mens hun fortsatt sov. Siden jeg ikke fikk klippetime med en gang, måtte jeg jo finne på noe siden jeg kom raskt tilbake. Jeg småløper inn på soverommet og sier: Nå må du våkne. Hønefoss kjemikaliefabrikk brenner, og de får ikke kontroll over brannen. Jeg måtte snu fordi de har evakuert 1,5km rundt fabrikken. Hvis de ikke får kontroll snart mp kanskje vi evakuere også. Bare synd Kine var såpass trøtt at hun ikkereagerte noe srlig, men hun trodde faktisk på det. Prøvde å dra samme spøken på søstern, men hun kjenner meg for godt... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Jeg må prate med deg, men er nesten tom for strøm. Kan du ringe meg på 22048700? Spør etter Harald, han vet hvor jeg er.Det haster! Skjønte spøken i det jeg ringte og fikk svar Lenke til kommentar
hdanielsen64 Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Har dere blitt lurt? Jeg ble akkurat våknet av niesa mi på 6 år om at naboen (som er fyllik btw) hadde vært ute i natt og gjort hærverk på mopeden Jeg fikk helt noia 5848468[/snapback] Ble griseeid av dama, var sløv: 1) Hun sa at moren hennes hadde arvet en saueflokk 2) Hun sa hun hadde blitt sjekket opp av en neger i pungrottekostyme, som reklamerte for istid 2 som kommer på fredag 3) Hun sa hun skulle få ny 18årsbil til 400 tusen 4) Hun sa hun hadde vunnet en konkurranse 5) Til slutt sa hun at hun hadde arvet en hund også, men da skjønte jeg det Litt pinlig Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Har ikke blitt lurt av noen (tror jeg). Har ikke pratet med så mange i dag da. Oblivion har holdt meg gissel her hjemme. edit: På den annen side, har jeg mistanke om at jeg ble lurt her. Endret 1. april 2006 av Smirnoff Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 har ikke blitt lurt, men lurte søskenbarnet mitt til å tro at jeg hadde brekkt foten... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 2) Hun sa hun hadde blitt sjekket opp av en neger i pungrottekostyme, som reklamerte for istid 2 som kommer på fredag Ahehahe, dama di skal ha for orginalitet! Lenke til kommentar
EJN Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Ble lurt av den andre gitaristen i bandet rundt klokka ett i natt, han ringte og sa at det hadde vært innbrudd i kjelleren hans der vi øver og alt utstyret var stjålet. Jeg gikk selvsagt fem på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå