Gå til innhold

Ny SE W700

Anbefalte innlegg

Helt alvorlig så virker det som om SE ikke tør å lansere noen nye telefoner når det kommer til disse W***.. tenker da på W800i, W810i og nå W700.. det er jo så og si samme telefonen men med forskjellig design? Utenom at W810i har EDGE da om jeg ikke tar feil.. Verste er at folk hiver seg på disse telefonene til tross for de små forskjellene..

Gi oss noen utrolige telefoner som k750 var da den kom!

just my 2 cents :)

- hsds

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Der syns jeg SE's ingeniører kunne brukt tida på et alternativt utseende til W800/W810 i stedet for å kalle det en ny telefon... :no:

5865393[/snapback]

Ja, ikke veldig kreativt, er vel ment som en mid end løsning, W810 er ikke den kuleste mobilen i W iår.

Bilder og Cybershot er hoved fokuset iår.

Jeg var litt treg med å få fram bilde av herligheten jeg visste det seg... :blush:

Lenke til kommentar

Møkkatelefon. Eneste som skille den fra W800i er mindre minnekort og ikke AF. Videre overrasker den med kameralinse, noe som skulle være forbeholdt toppmodellen i K-serien.

Skjønner ingenting, for om dette skal være det billige alternativet til W810i, hvorfor kan de da ikke gjøre noen små endringer? Her er mitt forslag:

W700ü

Samme som W800i med følgende endriner:

- _Ikke_ kamera (lavere nummer enn W810i og det er bare en musikkmobil så hvorfor ikke?)

- Quadband (W600i og W810i viser SE satser på USA og alle vet amerikanere liker dårlige telefoner uansett)

- EDGE

- A2DP

Eventuelt kunne vi fått en W850i uten kamera og med quad, EDGE, M2-minnekort A2DP i slim utførelse (>17mm), men med samme batteritid som W800i.

Digger forresten at SE har fiksa hjemmesiden! :D

Lenke til kommentar
Møkkatelefon. Eneste som skille den fra W800i er mindre minnekort og ikke AF. Videre overrasker den med kameralinse, noe som skulle være forbeholdt toppmodellen i K-serien.

Skjønner ingenting, for om dette skal være det billige alternativet til W810i, hvorfor kan de da ikke gjøre noen små endringer? Her er mitt forslag:

W700ü

Samme som W800i med følgende endriner:

- _Ikke_ kamera (lavere nummer enn W810i og det er bare en musikkmobil så hvorfor ikke?)

- Quadband (W600i og W810i viser SE satser på USA og alle vet amerikanere liker dårlige telefoner uansett)

- EDGE

- A2DP

Eventuelt kunne vi fått en W850i uten kamera og med quad, EDGE, M2-minnekort A2DP i slim utførelse (>17mm), men med samme batteritid som W800i.

Digger forresten at SE har fiksa hjemmesiden! :D

5866820[/snapback]

Er sikker på at de som vurderer W700, er glad for at det er et kamera, og et kamera som er bra, tross ingen AF.

Hvorfor gjøre noen endringer på noe som fungerer, gi den et litt mer diskret utseendet, og juster pris, og du har en ny kunde masse, og en "ny" mobil.

Men seriøst, er enig at det ikke er voldsomt kreativt, men den ser bedre ut i RL, enn på bilder!

;)

Husk dette er en mid end W serie, den kommer samtidig som W800 og K750 forsvinner, W810 kommer til å få sin erstatter iår ser det ut til.

Den W850 du beskriver er ikke langt unna W950, hadde ikke det vært noe da?

:)

Lenke til kommentar
Den W850 du beskriver er ikke langt unna W950, hadde ikke det vært noe da?

:)

5867279[/snapback]

Hehe, for dårlig batteritid og de fleste trenger verken qwerty eller Symbian. Klassisk candybar-utførelse med samme knapper, men bedre specs enn W810i og ny UI, akkurat som Betty en god del rykter tilbake. ;)

Ellers, hva sier du til at W700i har linsedeksel? Makes no sense. :ohmy:

Lenke til kommentar

"Attack of the clones" ikke rent få modeller den siste tiden fra SE med noe forskjellig innpakning men mistenkelig lik innmat, synes nesten de begynner å dra dette litt vell langt, hadde vært bedre med flere alternative deksler til K750i/W800i med en gang istedet for alle disse oppgulpene som nesten ikke er bedre enn "originalene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...