avtrekkeren Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Tenkte jeg bare skulle informere om nyhetsbrevet Komplett.no sendte ut i går. Fra og med i dag kjører Komplett.no gratis frakt på alle ordre over kr 500,- For å få tilbudet må man først legge inn ordre, og deretter sende en mail til [email protected] med ordrenummer for å bekrefte tilbudet. Er vel ikke så mange som abonnerer på nyhetsbrevene fra de forskjellige webshoppene, så tenkte jeg skulle legge ut informasjonen til alle og en hver Endret 1. april 2006 av KriFos Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 hahaha. dårligste aprilspøken ever. hvilke netbutikk vil liksom tape penger på å frakte varen då?? Lenke til kommentar
AOe Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 HAHA, du fikk meg interessert da... Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Hvis de faktisk har sendt ut dette brevet, OG det er en aprilspøk - så lurer de jo folk til å legge inn odre under falske forutsetninger. Og så lenge man ikke blir opplyst om at dette er en spøk for ordren er behandlet er jo dette ren svindel. Mine erfaringer med responstiden på [email protected] vil jo si at de ikke svarer før ordren er sendt... Edit: hvis dette stemmer er det jo genialt for de som trenger en ny Sub, eller et nytt kabinett, eller ørten DVD-cover eller andre ting der frakten blir en vesentlig del av totaltprisen Endret 1. april 2006 av tomahg Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 april snarr ja.. jeg abonnerer på nyhetsbrev og har ikke fått noe slikt i posten Nei... for godt til å være sant.. men hadde de innført noe sånnt hadde de nokk tjent på det Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Sier seg selv at det er aprilspøk, hvorfor skulle man måtte sende mail til komplett for å bekrefte at ordren er over 500? Enhver nettbutikk med respekt for seg selv er helautomatisert... dårlig spøk Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hehe, kjekk spøk Men sålenge de sier at man skal sende en mail, vil det da ikke gjøre så mye. Samme om du går på tekst-tv, og kikker på nyheten om halv pris på bensinstasjoner, går man på siden hvor listen over stasjonene er, får man vite at det er en spøk. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) men funderer på hvor mange det er som går på denne spøken Endret 1. april 2006 av Stig-Arne Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 ingen med IQ vertfall. for denne spøken er det trådstarter som har startet, og dvs. at den kun eksisterer på diskusjo.no i denne tråden, og dei som leser innlegg 1, dei leser som regel resten av siden, og då får dei se at dette er en spøk. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 hahaha. dårligste aprilspøken ever. hvilke netbutikk vil liksom tape penger på å frakte varen då?? 5848395[/snapback] Dette er litt OT, men er det ikke noen nettbutikker som har gratis frakt over en viss sum da? Om man ikek bare begrenser seg til data er det ihvertfall 100% sikkert det, da jeg har brukt slike selv, men trodde også noen data-relaterte butikker hadde dette? AtW Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Hehe, Komplett har aldri sendt ut noe nyhetsbrev til meg, I made it up Endret 1. april 2006 av KriFos Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hehe, Komplett har aldri sendt ut noe nyhetsbrev til meg, I made it up 5850554[/snapback] Da sender jeg deg regningen på frakten Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) - Tilbudet kunne helt klart vært realistisk (er mange butikker som leverer fraktfritt over en viss sum - har også sett databutikker) - Folk må registrere bestilling først, før de blir informert om at det var en spøk - Hvor stilig er det av et firma å informere om at de har forbedret seg, for så å le av deg i formen "herregud hvordan kunne du tro at vi hadde forbedret oss! Nei, her i gården er det overhode ingen forbedringer, vi fortsetter akkurat som før!". Kunne jo like gjerne vært "Vi sender nå alle bestillinger mottatt før kl 15 samme dag". Og når du registrerer bestillingen får du til svar "Herregud, dette var jo selvsagt en spøk! Vi bruker som alltid minst 1-3 dager før vi sender!" Edit: Det du klarte var å lure oss til å tro at komplett hadde sendt ut dette nyhetsbrevet. Og jeg er tydelivis ekstremt trøtt for jeg mente å huske at jeg hadde lest dette i forrige mail jeg fikk fra komplett :!: Endret 3. april 2006 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå