Gå til innhold

Her diskuterer vi tippe- og oddstips. April mnd.

Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Måtte prøve meg på ett lite stunt :)

Dagens kupong ser slik ut:

FK Manglerud Star - Hønefoss BK U

Pors Grenland - Sogndal U

Kongsvinger - Moss U

Spillet er satt som trippel med 100,- innsats

Samlet odds: 47.20

Er jeg ekstremt heldig idag så ender det opp med 4720,-

Lenke til kommentar

Da prøver jeg meg på Man U og Rbk, det gir meg en samlet odds på 6,448 * 100 kr = 644,8 kr.

U mellom FC København - Esbjerg (4,25), Barcelona til (1,73) og Juventus (1,75): 12,866875 * 50 kr = 643,34375 kr

De resterende 150 kr setter jeg på Vålerenga til 1,61 i odds, mulig gevinst: 241,5 kr.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Litt OT:

Syns det er påfallende at diverse fans klager over at dommerne favoriserer United på Old Trafford. United ble vel snytt for den klareste straffen i årest premie league.

Litt mer OT:

1-0, det er litt rettferdighet i verden.

Enda litt mer OT:

Når skal Høgmo skjønne at Riseth ikke lengre er skikket til å spille på A-laget til Rosenborg, sesongen han hadde i fjor burde vel være bevis godt nok.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Slenger på et spill i natt:

MLB: Chicago Cubs - St Louis Cardinals Under 10 runs tlil 1.89 i odds

NBA: Seattle SuperSonics - Phoenix Suns Under 232.5 pt. til 1.84 i odds

Total odds på dobbel blir 3.47 Innsats blir 107 kr

Saldo 300,-

Endret av Blacki
Lenke til kommentar

Greit at Brann har vært dårlige i treningskamper, men det er et utrykk som heter "best når det gjelder". Noe jeg tror slår til her. Brann fikk en opptur mot Molde sist treningskamp, mens FFK har hatt en sviktende formkurve etter en god start i vinter.

Uansett så tror jeg nok det faktum at jeg selv er fra Bergen og er en Brann supporter spiller inn. En må ha litt tro på laget sitt.

Lenke til kommentar
Greit at Brann har vært dårlige i treningskamper, men det er et utrykk som heter "best når det gjelder". Noe jeg tror slår til her. Brann fikk en opptur mot Molde sist treningskamp, mens FFK har hatt en sviktende formkurve etter en god start i vinter.

Uansett så tror jeg nok det faktum at jeg selv er fra Bergen og er en Brann supporter spiller inn. En må ha litt tro på laget sitt.

5899246[/snapback]

I utgangspunktet bør Brann ta alle tre poeng men er litt skeptisk..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...