sir-alex Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Nå har jeg endelig fått tak i et eksemplar av Nokia n80. Den såkalte Drømmetelefonen,og JA det er den Den er rett og slett konge! Bilder osv kan jeg poste seinere... Lenke til kommentar
ozzy oz Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Konge!! Hvordan var førsteinntrykket?? Er brukervennligheten god? Den ser ganske solid ut må jeg si :!: Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 Konge!! Hvordan var førsteinntrykket?? Er brukervennligheten god? Den ser ganske solid ut må jeg si :!: 5848079[/snapback] Første inntrykket er meget godt En test kommer seinere. Lenke til kommentar
Lars_Olav_N Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Er du presse eller har fått tak i den i utlandet eller noe lignende? Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Vi har allerede tråder om N80, vi fortsetter der. Inget behov for at alle skal lage egne tråder om nye mobiler. Om mobilen ikke er kjøpt på vanlig måte, men skaffet via kontakter eller lignende ber jeg om at alt rundt det tas på PM, da det har liten direkte tilknyttning til mobilen. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg