Gå til innhold

MP3 - Endelig noen som har skjønt det!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-09-27 09:34, skrev alansmith:

Finnes radioversjonen av Spiderman Theme av ugress noe sted på nettet?

Ugress virker jo som en seriøs kar, så prøv å send ham en mail - kanskje han kan sende den til deg. Har hørt på noen av sangene nå og synes dette høres bra ut - Tror jaggu jeg skal kjøpe denne CD'en. Og jeg hadde aldri hørt noe på Ugress før nå (hørt om Ugress, men ikke hørt noe på det) - En kompis gjorde meg klar over linken...

[ Denne Melding var redigert av: WebKnight på 2002-09-27 09:41 ]

Lenke til kommentar

Hum, hadde vært smartere av dem å legge ut de aller beste sangene kun i lav kvalitet. Da hadde kanskje flere kjøpt CD'en?

Uansett, skal kanskje kjøpe CD'en nå, har hatt sangene i mp3 (ulovlig) på PC'en en stund (det var jo ikke ulovlig da, men det visste jo ikke jeg :grin:). Ikke alle da. Finner jeg flere kule sanger kjøper jeg cd'en :grin:

Lenke til kommentar

Endelig noen som har skjønt det! Bravo Ugress!! Dette er noe annet enn Metallica vs. Napster ja.... Jeg har kjøpt masse plater av artister jeg har hørt først på mp3, som jeg sannsynligvis ikke hadde hørt om ellers. Dermed hadde de artistene/plateselskapene gått glipp av mine penger. Så kom ikke her å si at mp3 ødelegger musikk-industrien, det mener jeg er skivebom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...