Xvani Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 bare det at det mangler kilder er jo litt mistenkelig da Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Jeg ble faktisk lurt i et par sekunder. Så kom jeg på hvilken dato det var. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 jeg blei lurt trill rundt Har ikke styr på datoer. Lenke til kommentar
eriksenps Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Denne spøken er ulovlig og kan medføre bøter og fengsel ifølge kursmanipulasjonsbestemmelsen til Oslo Børs. Oslo Børs avlyste "fusjon" mellom Aker Seafoods og Domstein Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Opticom kunne helt sikkert ha lansert denne idèen. Men det hadde aldri blitt noe av, slik som med alt annet de koker i hop. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Denne spøken er ulovlig og kan medføre bøter og fengsel ifølge kursmanipulasjonsbestemmelsen til Oslo Børs. Oslo Børs avlyste "fusjon" mellom Aker Seafoods og Domstein 5848310[/snapback] børsen er stengt i dag... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 den skulle ikke vært norsk og hemmelig, da kunne jeg kanskje trodd på den Lenke til kommentar
eriksenps Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Denne spøken er ulovlig og kan medføre bøter og fengsel ifølge kursmanipulasjonsbestemmelsen til Oslo Børs. Oslo Børs avlyste "fusjon" mellom Aker Seafoods og Domstein 5848310[/snapback] børsen er stengt i dag... 5848318[/snapback] Hentet fra artikkelen: For sikkerhets skyld snakket Olsen både med børsens jurister og de som overvåker aktiviteten på markedsplassen Oslo Børs. Svaret var det samme: Det er straffbart selv å spøke med at børsnoterte selskaper skal fusjonere. - Selv om børsen er stengt lørdag og vi dementerer søndag i god tid før børsen åpner mandag? - Ja, det drives aksjehandel også utenom børsens åpningstid. Noen kunne komme til å tro på den gale informasjonen og handle deretter, sa Olsen. Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Ble nesten lei meg når jeg kom på hvilken dag det var, for dette kunne virkelig blitt genialt Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Ble nesten lei meg når jeg kom på hvilken dag det var, for dette kunne virkelig blitt genialt 5848352[/snapback] Vi får gjøre det sammen da vet du... hørtes ikke umulig ut. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Nå ble jeg SÅÅÅÅ glad :8.. men så trykket jeg på "Ta del i diskusjonen" og da fannt jeg ut hvilken dag det var Dette som så så sinnsykt genialt ut Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 - Selv om børsen er stengt lørdag og vi dementerer søndag i god tid før børsen åpner mandag? - Ja, det drives aksjehandel også utenom børsens åpningstid. Noen kunne komme til å tro på den gale informasjonen og handle deretter, sa Olsen. 5848332[/snapback] Håper HW har gjort en undersøkelse på dette og ikke bare antatt at lørdag er en grei dag å tulle med (rike) folks penger...Ellers kan det bli en fin blåmandag på dem, ja. Lenke til kommentar
Fantasy6 Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 - Selv om børsen er stengt lørdag og vi dementerer søndag i god tid før børsen åpner mandag? - Ja, det drives aksjehandel også utenom børsens åpningstid. Noen kunne komme til å tro på den gale informasjonen og handle deretter, sa Olsen. 5848332[/snapback] Håper HW har gjort en undersøkelse på dette og ikke bare antatt at lørdag er en grei dag å tulle med (rike) folks penger...Ellers kan det bli en fin blåmandag på dem, ja. 5848390[/snapback] Virker ikke som om det er gjort et grundig nok forarbeid her nei... Veldig alvorlig å kødde med opplysninger om for eksempel "nyvinninger" til børsnoterte selskaper... Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 haha dere lurte meg nesten, helt til jeg las: Norsk og at du kan ha 16 lag på en vanlig DvD spiller :!: Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hehe, at artikkelen ikke hadde noen kilder satte spikeren i kassa for denne aprilsspøken, men nydlig skrevet, underholdene:) Lenke til kommentar
CSM Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Trodde faktisk på denne ganske lenge men, litt for godt til å være sant Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Synes det er mer plausibelt med opticom egentlig, de sier jo så mye rart. Synes egentlig det var en veldig plasusibel aprilspøk.. AtW 5848075[/snapback] Plausibelt, plausibelt, plausibelt..hehe, litt for mye Mythbusters for tia?! Endret 1. april 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Det er lov å ha et vokabular uten å være TV-slave Veldig bra spøk foressten. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Synes det er mer plausibelt med opticom egentlig, de sier jo så mye rart. Synes egentlig det var en veldig plasusibel aprilspøk.. AtW 5848075[/snapback] Plausibelt, plausibelt, plausibelt..hehe, litt for mye Mythbusters for tia?! 5848663[/snapback] hvorfor bruker alle her ordet plausibelt? Det ligner mer på farse... klar til dissekrering av gris! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 tror ikke deeeet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå