Simen1 Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Informasjon om et hittil hemmelig prosjekt i regi av norske Opticom har lekket ut. Teknologien kan gi Blu-ray og HD DVD knallhard kamp. Les mer Årets aprilspøk: Som mange forstod var årets aprilspøk her på Hardware.no. Lenke til kommentar
PHdZ Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Eller det er bedre å sei 1. aprli . Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Simen1 var delaktig i fjorårets 1. april-spøk på forumet, om jeg ikke husker helt feil ... Edit: Og jeg var ikke alene om å tenke den tanken ... Endret 1. april 2006 av G2Petter Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Greit nok... men høres fremdeles ut som en god idé :!: Lenke til kommentar
Fantasy6 Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 :!: like gøy hvert eneste år Lenke til kommentar
ShAvAnO Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hadde vært mer plausibelt hvis dere ikke hadde brukt papirtigeren Opticom, som aldri har prestert å produsere et eneste konkret produkt. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 endelig fant eg "kødde" tråden yay, først eapril er en fin bil Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Var gjennomsiktig den der, ja... :!: Lenke til kommentar
morra Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Sikkert for godt til å være sant, ja Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hadde vært mer plausibelt hvis dere ikke hadde brukt papirtigeren Opticom, som aldri har prestert å produsere et eneste konkret produkt. 5848024[/snapback] Synes det er mer plausibelt med opticom egentlig, de sier jo så mye rart. Synes egentlig det var en veldig plasusibel aprilspøk, og hadde den kommet på en "vanlig dag" hadde jeg antakelig ikke tenkt tanken at det var en spøk. AtW Lenke til kommentar
gastingen Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hadde vært mer plausibelt hvis dere ikke hadde brukt papirtigeren Opticom, som aldri har prestert å produsere et eneste konkret produkt. 5848024[/snapback] Synes det er mer plausibelt med opticom egentlig, de sier jo så mye rart. Synes egentlig det var en veldig plasusibel aprilspøk, og hadde den kommet på en "vanlig dag" hadde jeg antakelig ikke tenkt tanken at det var en spøk. AtW 5848075[/snapback] Hadde børsen vore open i dag hadde dei nok aldrig trykt denne. Artig og plausibel. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Pressemeldingen må vel bli noe sånt som: 1. April nerder. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hadde vært mer plausibelt hvis dere ikke hadde brukt papirtigeren Opticom, som aldri har prestert å produsere et eneste konkret produkt. 5848024[/snapback] Agree. Mamma tok en april spøk på meg Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 tok i litt kraftig i år ... hadde vært veldig digg da men... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 I dag tror jeg ikke på noe jeg leser eller hører! Så bare kjør på! Hehe. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå