Uin Viel Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Dere eide dere selv.. Selv om det var ganske stygt språk. Endret 31. mai 2006 av mads89 Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Dere eide dere selv.. Selv om det var ganske stygt språk. 6216838[/snapback] Ehh, OKAY? Lenke til kommentar
pæren Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Bor selv i USA hvor "hefty" brukes støtt og stadig. Er jo ikke sjelden man ser opp til flere skrivefeil i innlegg her på forumet også. Slang brukes jo også til stadighet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Som du nå kanskje skjønte trådstarter så var det ikke så feil alikevel? Noen skriveleifer var det ja, men "hefty" blir brukt ofte veldig mange steder. Jeg har vært i Spania bl.a, og alle de engelske folka jeg kjenner der nede bruker "hefty" som ett ord. EDIT: Old post, I know. Men sier Hefty selv så er nesten personlig Endret 1. juni 2007 av Lakus Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 "Upgrande" høres merkelig ut hvertfall! Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Trådstarteren skrev først ett innlegg i et engelsk forum, før han klipte og limte inn teksten over i Hardware.no-forumet siden ingen svarte på tråden hannes i det engelske forumet. Gullkornet er altså tatt fra hardware.no-forumet.Her er ett av spørsmålene om den nye maskina han skulle sette sammen: Wud i be able to upgrande this with a quite hefty Graphis card later, or have i missed sumthin? (Vedkommende som skrev dette påstår han er 17.) 5847946[/snapback] Så da kanskje dette er gullkornet i stedet, da? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Dere eide dere selv.. Selv om det var ganske stygt språk. 6216838[/snapback] Så da kanskje dette er gullkornet i stedet, da? 8762212[/snapback] Å? Hvor sier jeg at "hefty" ikke er et engelsk ord? Er de andre som diskuterer dét. Jeg ville bare dele hysterisk engelsk. Endret 1. juni 2007 av skag1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Row, row, row your boat, Gently down the stream. If you see a Crocodile Dont forget to scream! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Da anbefaler jeg deg å lese hele tråden først Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Petter Solberg has quite hefty english toh."This is a very lottery rally" glemmer jeg aldri 5848846[/snapback] PS har faktisk et fantastisk ordforråd, men mangler litt på uttalelsen. 6089105[/snapback] Haha, DET var et gullkorn. For det første kan man stryke det med "litt", men les det siste ordet igjen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Da anbefaler jeg deg å lese hele tråden først Det var mitt "gullkorn" så jeg kan nok om tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå