Gå til innhold

Noname videokamera - synspunkt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

med først eøyekast ser det ut som en logitech kopi.

Kjøp heller ett kamera fra norge du. merk det at det selges fra Tyskland, og du får bedre kameraer til samme pris fra en nettbutikk i norge.

og da får du til og med garanti med på kjøpen..

konklusjon: ikkje kjøpt slike billigting på ebay ol. =)

Lenke til kommentar

Billigste i prisguiden var et labtec til 81 kr, synd det virker som et mye dårligere kjøp.

Hvilk kameraer er det du tenker på? Hvis jeg kan finne noe som er billigere i Norge kjøper jeg selvfølgelig det.

Tyskland og garantier er ikke noe jeg bryr meg om, er bare ute etter et webkamera til billigst mulig penge.

Lenke til kommentar

Det dere bør tenke på er at dere kjøper en logitech-kopi, altså et kamera som har stjålet varemerket, designet og alt fra logitech.

Dvs, at ved å kjøpe dette kameraet hjelper dere til å spre "piratkopier" og gi bakmennene som svindler disse pengene til seg litt ekstra i lomma.

Lenke til kommentar

Jeg endte på dette kameraet: link

Så får vi se om det er brukbart. Det er vel forøvrig det samme som det første jeg linket til, bare nå heter det "Sphere".

Syns du drar det vel langt Alastor, etterligninger fins det jo overalt også i Norge. Såvidt jeg vet så er det andre kjente merker som også har "kule-design". Men du får kjøpe Logitech du, så de ikke går konkurs. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har ikke så mye å sammenligne med, har ikke prøvd noen av de dyrere webkameraene.

Bildekvaliteten er vel helt middels, hakker hvis man f. eks beveger hånden frem og tilbake. Selve kameraet er lett og føles noe billig, men hva annet kan man forvente. Mikrofonen fungerer helt greit.

Det fungerer helt greit i skype og msn.

Hvis du vil vite noe mer, er det bare å sende en pm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...