mrgood Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hei Har ADSL fra Telenor og en SpeedTouch Router. Men, her er saken.. kobler jeg pc`n på Routeren (SpeedTouch 546) fungerer alt helt fint, men når jeg tar den samme nettkablen og kobler den inn i en Dlink switch (DGS-1008D) og så en kabel inn i pc`n funker det ikke.. Får bare opp melding på Connection " Begrenset eller ingen tilkobling" Er det noen her som har opplevd det samme eller vet svaret på mitt lille iriterende problem ? På forhånd takk Magne Lenke til kommentar
pannelars Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Du får det fordi din rutter er ikke satt opp med passord og brukernavn fra telenor.. Dette hadde funket helt fint hvis du hadde adsl fra en annen levrandør.. Så prøv å se på rutteren jeg er ikke helt sikker på speedtuch selv men du kan jo prøve å logge inn på den og ta en titt da.. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Når du plugger i kabelen, lyser lampene som skal lyse ved kontakt? Har du prøvd en krysset kabel eller sjekk om switchen har en uplink-port. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå