Sir Winston Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hei! Fant en parodi nettside på vigrid, vet ikke om dere har sett den før, men litt artig: http://nigrid.net Lenke til kommentar
nerval Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 genialt... absolutt genialt..! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 den er gammal.. den gebrokilizeren er genial! Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Seriøst! Noe så lattis er det LENGE siden jeg har sett! :!: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 nåe av det dårligeste jeg har sett ever .. ikke bare pga hvor dårlig den er med hvor lite fakta de som står bak har om hva de tuller med .. se bare på logoen .. en davidstjerne med turban .. hva faen har davidstjerne med islam ågjøre? Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 nåe av det dårligeste jai har set ever .. ike bare pga hvor dårlig den vara med hvor lite fakta de som stå bak har om hva de toller med ..se bare på logoen .. en davidstjer med torban .. hva wolla har davidstjer med islam ågjore? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 nåe av det dårligeste jeg har sett ever .. ikke bare pga hvor dårlig den er med hvor lite fakta de som står bak har om hva de tuller med ..se bare på logoen .. en davidstjerne med turban .. hva faen har davidstjerne med islam ågjøre? 5852110[/snapback] enig Lenke til kommentar
Nando Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Det er jo da liksom humor... Herregud, det skal da ikke være slik at alle skal LE... Jeg sitter ikke her og har lattis, men jeg synes det er kult gjort... Det anbefales å se på Hatmail...hehe Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 se bare på logoen .. en davidstjerne med turban .. hva faen har davidstjerne med islam ågjøre? 5852110[/snapback] Sikkert det som er poenget da, vet du. Tsk, tsk. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Når jeg får tenkt meg ser jeg humoren i dette^^ Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Ja måtte le jeg! Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 "Døtre av Lil'Kim og sonner av 2Pac!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå