Gå til innhold

Forslag til 1. april-spøker

Goscinny

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Imorra skal jeg fortelle mine ansatte at de har sparken og så skal jeg fortelle kona at jeg er blakk fordi jeg brukte alle pengene på prostituerte og sprit.

5847805[/snapback]

Koselig. :)

(Men blir ikke de litt vel for åpenbare, eller har du tenkt nøye over det og kkan virkelig leve deg inn i rollen?)

Lenke til kommentar
Imorra skal jeg fortelle mine ansatte at de har sparken og så skal jeg fortelle kona at jeg er blakk fordi jeg brukte alle pengene på prostituerte og sprit.

5847805[/snapback]

Koselig. :)

(Men blir ikke de litt vel for åpenbare, eller har du tenkt nøye over det og kkan virkelig leve deg inn i rollen?)

5847809[/snapback]

Har da tenkt litt mer ned i detaljer da :) Jeg skal plante en spritflaske der de sitter å jobber og så skal jeg dra den fram og si :"Næmmen Bjørn dah.. Hva har jeg sagt om å drikke på jobb!?! Kom inn på kontoret mitt SNAREST!!"

Når det gjelder kona så tror jeg at jeg dropper planene mine i frykt for å bli banka opp. Jeg tar heller flytende Melange smør i shampo flaska, slik som ble fortalt på Senkveld her om dagen :p

Lenke til kommentar

om man har sånn telefon der det er en knapp som avgjør om røret er av eller ikke er det fint a sette en teipbit over den :D . Ellers kan du tabe over mikrofonhullet på telefonen.

Begge funker best med gjennomsiktig teip :tease:

Lenke til kommentar
Er det ikke å gå litt langt å si til ansatte at de har sparken? Jaja, knock yourself out

5848362[/snapback]

Husker rektoren vår gjorde noe lignende. Husker ikke om det var sparken, nedsatt lønn eller hva alle ansatte fikk, men det var ivertfall enormt mye kaos omkring denne spøken. Lærere gikk ut i media før det ble avslørt at det var en spøk, og senere ble det et enormt press på rektoren om en skriftlig unnskyldning.

Lenke til kommentar
Husker rektoren vår gjorde noe lignende. Husker ikke om det var sparken, nedsatt lønn eller hva alle ansatte fikk, men det var ivertfall enormt mye kaos omkring denne spøken. Lærere gikk ut i media før det ble avslørt at det var en spøk, og senere ble det et enormt press på rektoren om en skriftlig unnskyldning.

5848594[/snapback]

Høhø, genialt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...