Goscinny Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Emnetittelen sier det meste: Har du forslag til 1. april-spøker? Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 en fin practical joke er majones i tannkremtuben Lenke til kommentar
Sir Winston Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Imorra skal jeg fortelle mine ansatte at de har sparken og så skal jeg fortelle kona at jeg er blakk fordi jeg brukte alle pengene på prostituerte og sprit. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Imorra skal jeg fortelle mine ansatte at de har sparken og så skal jeg fortelle kona at jeg er blakk fordi jeg brukte alle pengene på prostituerte og sprit. 5847805[/snapback] Koselig. (Men blir ikke de litt vel for åpenbare, eller har du tenkt nøye over det og kkan virkelig leve deg inn i rollen?) Lenke til kommentar
Sir Winston Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Imorra skal jeg fortelle mine ansatte at de har sparken og så skal jeg fortelle kona at jeg er blakk fordi jeg brukte alle pengene på prostituerte og sprit. 5847805[/snapback] Koselig. (Men blir ikke de litt vel for åpenbare, eller har du tenkt nøye over det og kkan virkelig leve deg inn i rollen?) 5847809[/snapback] Har da tenkt litt mer ned i detaljer da Jeg skal plante en spritflaske der de sitter å jobber og så skal jeg dra den fram og si :"Næmmen Bjørn dah.. Hva har jeg sagt om å drikke på jobb!?! Kom inn på kontoret mitt SNAREST!!" Når det gjelder kona så tror jeg at jeg dropper planene mine i frykt for å bli banka opp. Jeg tar heller flytende Melange smør i shampo flaska, slik som ble fortalt på Senkveld her om dagen Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Gammel er du da Winston? Lenke til kommentar
Sir Winston Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Gammel er du da Winston? 5847831[/snapback] Jeg er 14 år gammel ser du vel ..... lizz0m Nei, jeg er 47 år gammel hvis det er relevant for deg. Endret 1. april 2006 av Sir Winston Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 om man har sånn telefon der det er en knapp som avgjør om røret er av eller ikke er det fint a sette en teipbit over den . Ellers kan du tabe over mikrofonhullet på telefonen. Begge funker best med gjennomsiktig teip Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Er det ikke å gå litt langt å si til ansatte at de har sparken? Jaja, knock yourself out Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Plastfolie over dassen. Klistre det over dasssen, men under dassringen. Er alltid like gøy når offeret snur seg og ser at bæsjen svever. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Er alltid like gøy når offeret snur seg og ser at bæsjen svever. 5848374[/snapback] Pleier du å se når han snur seg? hvordan får du til å se det? jeg henger sjeldent på dassen når andre driter.. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Plastfolie over dassen. Klistre det over dasssen, men under dassringen. Er alltid like gøy når offeret snur seg og ser at bæsjen svever. 5848374[/snapback] Haha, den er jo genial! Må prøves ut. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Pleier du å se når han snur seg? hvordan får du til å se det? jeg henger sjeldent på dassen når andre driter.. 5848490[/snapback] Faen da, alle har vel kamera på dass? HÆ? Lenke til kommentar
cre8ive Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Imorra skal jeg fortelle mine ansatte at de har sparken og så skal jeg fortelle kona at jeg er blakk fordi jeg brukte alle pengene på prostituerte og sprit. 5847805[/snapback] Er det noen spøk, egentlig? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Er det ikke å gå litt langt å si til ansatte at de har sparken? Jaja, knock yourself out 5848362[/snapback] Husker rektoren vår gjorde noe lignende. Husker ikke om det var sparken, nedsatt lønn eller hva alle ansatte fikk, men det var ivertfall enormt mye kaos omkring denne spøken. Lærere gikk ut i media før det ble avslørt at det var en spøk, og senere ble det et enormt press på rektoren om en skriftlig unnskyldning. Lenke til kommentar
BorN Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Husker rektoren vår gjorde noe lignende. Husker ikke om det var sparken, nedsatt lønn eller hva alle ansatte fikk, men det var ivertfall enormt mye kaos omkring denne spøken. Lærere gikk ut i media før det ble avslørt at det var en spøk, og senere ble det et enormt press på rektoren om en skriftlig unnskyldning. 5848594[/snapback] Høhø, genialt... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 synes forresten vollvik sin er genial http://pub.tv2.no/nettavisen/na24/naerings...ticle599410.ece (verste er vel at om ca ett år så kommer han til å gjøre det ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå