Gå til innhold

1 April spøkene (la oss avsløre dem)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Den gode skole"...høres ut som en eller annen syk kristen friskole...

EDIT: Nordlys melder at myndighetene skal få slutt på ulovlig squattsquatt-kjøring.

EDIT 2: Et par til, riktignok lokale:

Ergometersykkel mot strømkrisa

Countryfestival for 5 000

5848604[/snapback]

Hehe

Han har regnet ut at han ved å sykle ti mil i uka på sykkelen vil kunne spare 1.157 kroner måneden på strømregningen.

Etter mine kalulasjoner vil det si at man må sykle rundt 250 døgn i strekk rimelig hardt skal man spare inn såpas.

Edit: Trodde jeg fikk en aldri så liten aprilspøk fra banken i dag... Innom å sjekka saldo'n. Var dramatisk mye mindre enn jeg hadde forventet. Gikk inn på siste endringer, og fant ut at jeg faktisk hadde brukt så mye penger. Det var ingen spøk. Da blir april brød-og-nudler-måned...

Endret av Knutgrus
Lenke til kommentar

Regner virkelig med at denne er en spøk?! :dontgetit: Ingen russefeiring? Nææh...

Edit: Nå har de fjerna hele artikkelen. Enda godt det ikke lå noe seriøst i den. Stod btw at Stortinget hadde bestemt å avvikle hele russefeiringen...

Endret av shadowlands
Lenke til kommentar
http://www.gathering.org/

heldigvis er jeg i gruppe på over 5 personer :p

5849718[/snapback]

se på den øverste nyheten du

The Gathering 2006 is proud to announce that we've have reached an agreement with TONO, RIAA and MPAA to test the new Copyrighted Content Compensation Protocol (CCCP) at The Gathering 2006. All participants and crew at The Gathering 2006 will be required to connect an Automated Download Handling Device (ADHD) between the network card and the network switch. This device will monitor and log all downloads made by the user of the computer.

hva f*** er då liksom vits i å reise på LAN? :p

dette er garantert en aprilsnarr, også den med dei 5 setene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...