Tiia1 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Desverre, den tror jeg ikke på. Jeg kan sitte på PCen i over 12 timer i strekk, kanskje med noen pauser for å spise. Å jeg kunne rett og slett ikke hatt bedre sex liv enn hva jeg har nå ! så.. HAHAH fail for den som skrev denne post ting. 2 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Haha, fin dag! Endret 4. juni 2010 av Charles Bass 1 Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Haha, det er jo bra gjort å la seg lure av en Aprilsnar over 2 måneder etter 1 Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 To måneder, denne tråden ble jo bumpa fra 2006. 1 Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 hehe, enda bedre. Jeg så ihvertfall at det var en aprilsnar. La ikke merke til årstallet. Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Desverre, den tror jeg ikke på. Jeg kan sitte på PCen i over 12 timer i strekk, kanskje med noen pauser for å spise. Å jeg kunne rett og slett ikke hatt bedre sex liv enn hva jeg har nå ! så.. HAHAH fail for den som skrev denne post ting. WOW!... bare .WOW! Lenke til kommentar
Knife Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Desverre, den tror jeg ikke på. Jeg kan sitte på PCen i over 12 timer i strekk, kanskje med noen pauser for å spise. Å jeg kunne rett og slett ikke hatt bedre sex liv enn hva jeg har nå ! så.. HAHAH fail for den som skrev denne post ting. Har du tid til sex da? Lenke til kommentar
mortania Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Desverre, den tror jeg ikke på. Jeg kan sitte på PCen i over 12 timer i strekk, kanskje med noen pauser for å spise. Å jeg kunne rett og slett ikke hatt bedre sex liv enn hva jeg har nå ! så.. HAHAH fail for den som skrev denne post ting. Sorry, tror det var du som failet stort her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg