warpig Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Forskeren Hans bjørnson andersen utalte tidligere i dag på en pressekonferanse at for mye datasitting kan gi dårligere sex, i verste fall kan man bli impotent. Det har blitt gjort viktige studier av det i England der man har funnet ut at mer enn én time datasitting hver dag kan få varige men hos unge jenter og gutter. -Det er en kjent sak at man får mer kviser av å sitte forran dataen, men at puppene blir mindre (hos jenter) og at penis blir opptil 6cm kortere (hos gutter) var mindre ukjent. Og det kan faktisk bli så ille at kjønnsorganene blir ubrukelige, og man vil derfor ikke oppnå seksuell nytelse eller noen mulighet for forplatningsevne. Utalte Hans bjørnson andersen, forsker ved institutett for samfunnsforskning i England. Det blir lagt fram et lovforslag i disse øyeblikk som baserer seg på dataene fra den forskingen, loven skal være ment for å begrense databruken til dagens ungdom, til maks én time hver dag. Tenk på det neste gang du setter deg ved dataen. Skal se om jeg finner vgs artikkel om saken, der jeg leste det. Endret 1. april 2006 av warpig Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 "Forskning" finner ut mye rart. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Gjør meg ingenting. Har ikke tenkt å bli pappa Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 hihi, jeg tok den 5847749[/snapback] Lenke til kommentar
Sir Winston Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Så rart dette ikke gjelder skolesitting. Jobben min er å sitte på ræva og jeg er enda ikke impotent og jeg har god sex. Endret 1. april 2006 av Sir Winston Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Worst try ever! 5847869[/snapback] 2nd that! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Aha, enda en dårlig en... *grøss* Ha litt fantasi da, syntes tv2 kunne kommet med terror angrep i Oslo eller noe sånt. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 dette må være det dummeste eg noen gang har hørt. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Da kan jeg informere gamle herr mosegrodde Hans Bjørnson Andersen at han herved kan få komme og måle min junior og ha seg en skikkelig omgang på min regning. For gubben prater tujll jah Endret 1. april 2006 av SkyMarshall Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Ondt! Kom ikke på at det var 1. april Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Ondt! Kom ikke på at det var 1. april 5848243[/snapback] Samme her ble nesten skremt jeg.. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Denne var nesten for dum.. åpenbar aprilspøk Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Den var jo så bra at jeg måtte lese hele posten før jeg konkluderte med 1.april Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Omtrent like dårlig som spøken i BT. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Kjønte at det var tull, men kom ikke på at det var første april før jeg leste nedover. Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Så bra at folk skriver at det er en aprilspøk ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg