834HF42F242 Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 I følge den norske nettportalen "Pink Floyd On", skal Pink Floyd gjenforenes en siste gang. Les mer Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 synes det lukter litt aprilsnarr av det, selv om det er et gammelt rykte. Det benektes ihvertfall på pinkfloyd.co.uk Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 Et 20 år gammelt rykte i så fall... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 artikkelen blei publisert i går, så det er ingen aprilsnarr. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hm, kanskje Gilmour begynner å gå tom for penger? Fra spøk til revolver, det kunne jo vært morsomt om PF virkelig gjenforenes, men jeg har min tvil om at det kommer til å skje. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 Jepp! Angående "We are also asking the various parties who are fabricating these stories to desist, if only for the sake of the fans" Det er for mye forlanget av dem. De har alle muligheter til å ta en gjenforeningstur, og det er å totalt svikte fansen siden de velger å ikke gjøre det. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Det er for mye forlanget av dem. De har alle muligheter til å ta en gjenforeningstur, og det er å totalt svikte fansen siden de velger å ikke gjøre det. For noe pisspreik. En turnè er sinnsvakt mye jobb og etter så mange år i ett band med de samme sangene blir man nok rett og slett DRIT lei. Tipper de fleste av medlemmene har hendene mer enn fulle med soloprosjekter. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 jeg skal om dette virkelig er sant! Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Waters og Gilmour ville aldri klart å dratt på en hel turnè sammen. Jeg tror nok det bare er usanne rykter.. Dog, det ville vært fantastisk hvis det var sant.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå