eia_ Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Har nå skaffet meg media PCTC MediaCenter 100i, fungerer tilsynelatende smertefritt når jeg kjører signalet gjennom pinnacle media center som fulgte med i pakken, men nå er det windows media center jeg vil bruke og her får jeg problemer. Alle driverene er instalert + uppdaten som skal til for å finne tv kortet i media center. Signalet inn i pcen er vanlig cable, med antenne ledning. Ingen problem med å legge inn guide, men når jeg trykker på en kanal får jeg opp en melding som sier følgende: LOSS OF SIGNAL. Media Center has stopped capturing data due low data rate in the TV signal. This may be a temporary situation. If this persist, make sure the cable for the signal is connected properly, restart the computer, and then try tuning to a channel. Men som sagt klare fint å se alle kanalene gjennom pinnacle sitt media center. Hjelp motas med takk! Lenke til kommentar
eia_ Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 Ingen med løsning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå