Gå til innhold

Noen Bydue bilder, ta en titt

cmi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen tilbakemeldinger på disse så jeg får prøve meg, men har desverre ikke så veldig mye å si.

Virker som om det er jpgstøy eller annen støy i bildet, neatimage/noiseninja (jeg digger disse programmene).

Komposisjonen blir litt kjedelig, uten at jeg har konkrete forslag her.

Hadde det vært en kongeørn som hadde sittet der så hadde jeg likt bildene, men duer er såpass vanlige at man faller ikke av stolen av beundring når man ser de sittene på en telefonstolpe. Jeg ville ha skremt livvettet av de duene og deretter tatt bilde idet dem har prøvd å komme seg unna. For å si det på den måten. Litt mer actionfylt bilde.

(ikke skrem dem ihjel)

Lenke til kommentar

Byduer er stygge... blæh... noen har slått dem med verdens styggeste tryllestav, med syre på tuppen... (dårlig quote av Leonore)

Ikke noe direkte galt i bilde, fokus eller noe, det er bare et vanlig syn å en stygg fugl...

Jeg ser bare på bydue_2, nr 1 mangler liksom hodet å er helt likt, et av de er nok...

Ville kanskje klippet slik at bolten på stolpen hadde gått bort, stolpen dominerer litt, la bare merke til det når jeg zoomet inn på bildet, at det ble bedre uten bolten... ;)

Som sagt, ikke noe galt med bildet, bare litt vanlig syn...

Alt i alt, bra skutt... :thumbup:

(jo skrem dem ihjel, da blir det action.! ) :p

Lenke til kommentar

Duer er ikke særlig spennende i seg selv, særlig ikke de dovne byduene. Tok selv bilde av en som satt en halv meter foran meg i går på bussholdeplassen. Man kan trøkke linsa opp i nebbet på dem uten at de bryr seg. Ikke pysete de gutta der, men fikk ingen bra bilder. :(

Det er tydelig jpeg-støy her, og det ser ut som du har beskjært veldig kraftig, ergo var duen en ganske liten del av bildet. Jeg er ikke allergisk mot støy, men jpeg-støy regner jeg som den ondeste støyen. Ikke pent med slike artifakter rundt duene.

Nok tekno-pjatt, over til selve motivet: Bildene er litt for alminnelige, det mangler litt action. På en annen side er de ryddige og enkle, noe som er en fordel med slike bilder. Som en dokumentasjon er dette ok, men litt kjedelig.

Lenke til kommentar

Vet de ble helt fucka.. ville bare se hva dere hadde og si :) Kommer et nytt senere idag av en vanskligere fugl, ser hva dere har og si da... photoshopen min er fucka for tiden, croppe toole er skjedd noe med innstillina og jeg vet ikke hva den skal stå på :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...