poppo Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Noen som vet hvorfor det lille vinduet mitt viser meg nesten svart, og naboen ser det samme i sitt store vindue. Vi bytter plass, med samme lysforhold o.l men det blir det samme. Er det noen innstillinger på det "lille" kamera ? F.eks kontrast, modus o.l. Har lett, men finner ikke noe. Noen tips ? Begge har N6280 og samme innstillinger "trur" jeg etter hva jeg kan se. poppo Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Bare sånn for ordens skyld....du har tatt av beskytelseplasten foran kamera/skjermen? :-) Endret 4. april 2006 av Tommy Angelo Lenke til kommentar
poppo Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Bare sånn for ordens skyld....du har tatt av beskytelseplasten foran kamera/skjermen? :-) 5864282[/snapback] Ja har gjort det, dobbeltsjekket. Nå har vi sett over alt vi finner (skjønner ) av innstillinger, begge er like. Men det fortsatt nesten svart, må ha lys midt i fjeset med min tlf, mens den andre kan slå av lyset og ha et "klart" bilde poppo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå