Nevnarion Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Hadde norsk heldagsprøve i dag, og der var en av oppgavene å skrive en artikkel om rollespill og dataspill, og vurdere om det er grunn til å kritisere sånne ting. Ble nesten satt ut når jeg leste det. Og glad! Jeg valgte selvsagt den oppgaven, og følter jeg fikk skrevet veldig mye bra! Endret 31. mars 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Har skrevet litt om dataspill på heldagsprøver jeg også. En gang forklarte jeg detaljert hva CS gikk ut på. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Det er vel ikke tydeligvis 1.april i dag? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Det er vel ikke tydeligvis 1.april i dag? 5848432[/snapback] Ho ho slo meg og. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 1. april og lørdag! 5848712[/snapback] Hvis så er tilfelle at det IKKE er 1.aprilspøk, så skrev han vel "i dag" fordi han ikke hadde lagt seg enda. Ble skrevet rett etter midnatt, slik at fredag fortsatt var "i dag" for mange. Ser det forøvrig ikke som så unaturlig at man kan få en slik oppgave Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg fikk en slik oppgave jeg og en gang. Valgte såklart den oppgaven, men fikksåkalrt ikke mer enn 4. Egentlig pleier oppgavene på tentamener å være ganske kjedelige. Men den var jo faktisk litt artig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå