clario Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Hei, sitter nå med dataen stil en kompis. I stad krasja plutselig Firefox og Norton IS samtidig, og etter en reboot forsvann den ene harddisken, der det tilfeldigvis lå mengder med viktige filer osv... Så jeg lurer på om det er noen som kan hjelpe meg ? (Har kjørt virusscan, og den fann en trojaner som heter "trojan clicker win 32 small js", men tror jeg tok knekken på det) Endret 1. april 2006 av clario Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Har du sett etter disken i BIOS? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Narkolepsi Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Har jeg lest rett skal den trojaneren bare sende word-dokumentene dine til usenet, så harddisken din skulle ikke ha tatt skade av det. Sikker på at det ikke er mere svineri på maskinen din? Det ene følger gjerne det andre.. Lenke til kommentar
clario Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 Sjekket i bios nå, og ja, disken var der. Har en teori om at norton og firefox klikket siden det var installert på denne disken som er borte, og at det ikke skyldes virus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå