Beethoven Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Hei! Styra med en gjestebok i MySQL. En liten beta kan lastes ned. Det er visse ting som skal fikses som jeg har fått med meg selv: - Husk meg funksjonen er svært usikker, i tillegg unødvendig - Jeg skal skrive mer på templaten, så de forstår bedre hva som gjør hva. - Engelsken er grusom og skal fikses, heldigvis skal en hjelpe meg med det Dere får ta fram knivene! Takk! Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Lettere vis du gir oss en link til online demo da mange kanskje synes det er lettere å gi respons da de ikke gidder å instalere bare for å prøve før de vet hva de får Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Ja, har en her: http://www.danforum.net/?df=gjestebok Admin: http://www.danforum.net/judloobook/ (gjest/123) Endret 31. mars 2006 av Beethoven Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 har ikke lagt den inn enda og heller ikke studert koden, men testa demoen og jeg må bare si at funskjonaliteten virka helt genial! Har ikke sett mange gratis gjestebøker der ute som kan måle seg med din. Templatesytemet virka enkelt, samme gjorde rediger og slettefunksjonene. Ikke no hokus pokus liksom...hvem som helst kan bruke det. Samtidig er det et godt og oversiktelig design. Fikk faktisk litt assosiasjoner til cms'et AJfork, noe som bare er positivt siden det også er et genialt system. Eneste jeg stussa litt på er at du ikke hadde en norsk versjon, ettersom du tydeligvis er norsk selv og som sier er du ikke er verdensmester i engelsk.. Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 Tusen hjertlig takk for en flott respons! Etter litt tenking så skal jeg vel mest sannsynlig lage en språk pakke, blir lettere for andre å oversette også da. Er det noen funksjoner dere savner da? Noen dere kunne tenke dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå