Gå til innhold

Kjøp av Elektromagnetisk skjerming

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann, jeg leter etter produkt som kan brukes til å skjerme elektromagnetisk stråling fra pc, tv og crt skjerm. Er det noen som vet om noen slike produkter?

5847261[/snapback]

En spiss hatt laget av aluminiumsfoile.....? :!:

Er ikke helt sikker på hva du mener. Men hvis det er det som jeg tror, så er det vel en slags gjennomsiktig skjerm som du plasserer foran pc/crt/tv-skjermen du tenker på, right? I allefall husker jeg dette ble solgt for en del år siden, men jeg har ikke sett dette til salgs i det siste.

Lenke til kommentar

Hva er formålet med skjermingen din?

Hvis det er deg selv du skal beskytte, kan du bare kjøpe deg en rosa stein (rosenquartz) å plassere i nærheten av strålingskilden - så vil den på magisk vis trekke til seg alle de skumle strålene du ellers ville blitt utsatt for.

Jo større, og dyrere stein - jo bedre beskyttelse.

Hilsen en som har jobbet på bibliotek sammen med gamle skrullete kjærringer...

Lenke til kommentar

Stråling fra PC skjermes ved metallet i kabinettet. Åpne kabinett, plast, pelxi m.m. stopper ikke srålingen. CRT-skjermer (benyttes som PC-skjerm og TV) har størst stråling bak skjermen. lite stråling på siden og minst foran skjermen. Skjermen genererer ladet ioner som for støv til å sette seg på alle flater, inklusive ansikt. LCD-skjermer skal ikke ha stråling eller danne ladete ioner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...