Gå til innhold

WinXP+SP1=Ok

Invert

Anbefalte innlegg

Hallo, hvorfor klager alle over winxp sp1?

Jeg formaterte maskinen min, innstallerte windows og tok windows update +SP1. Dette fungerer greit, innstallerte drivere og diverse etter dette og alt har fungert ok.

Så det kan kanskje lønne seg å formatere før man innstallerer WinXP SP1?

men uansett så er jo Red Hat 7.3 mye bedre enn winxp+sp1, synes nå jeg...

-------------------

Skal på DS-LAN 27sept-1okt

Skal på OsloLAN 3-6okt

:smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-09-27 07:12, skrev albe:

Formatterer og reinstallerer du hver gang du legger inn en ny eller oppdatert driver også?

Ja gjør ikke du det da? :lol:

Du trenger ikke å reinstallere for kvar gang men det kan løne seg vis pc blir ustabil eller ikke virker skikkelig etter du har gjort det naturligvis.

Lenke til kommentar

Det beste er vel å kopiere i386 katalogen på winxp cden inn på disken først, også kjøre sp1 på selve install filene før du installerer (også brenner man ut en ny cd med de patchede filene) da har man en fiks ferdig winxp SP1 integrated cd, og man slipper

patche så mye etter reinstall:)

Såklart har man jo en gyldig egenkjøpt kode liggende da så man slipper tenke på dette:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Quote:

Den 2002-09-27 09:11, skrev Josef Minde:

Hei MarlboroMann

Med mine versjoner av Win-XP og Office-XP så har jeg "no problems" vedrørende cd-nøkler.

(Corporate XP-key = No questions)

Så med andre ord har dere en piratversjon av Windows XP? Tenkte meg det...fy dere...Bruk linux!!!!!!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-27 09:17, skrev talisar:

Det beste er vel å kopiere i386 katalogen på winxp cden inn på disken først, også kjøre sp1 på selve install filene før du installerer (også brenner man ut en ny cd med de patchede filene

Dette hørtes spennende ut! En fiks ferdig winxp SP1 integrated cd må jo være alle tiders!

Tror jammen jeg skal prøve meg på det i dag!

Og endre litt i explorer.exe med Resource Hacker, mye tøffere å ha "Marlboro" istedetfor "Start" på ... øh .... Marlboro-knappen!

Lenke til kommentar

Et par kommentarer til Win XP SP1.

Først syntest jeg at SP1 var bra, men et par spill fikk litt problemer med grafikken, og "fjernhjelp" foresaket at maskina mi stoppet opp i fjerhjelp programmet var i ferd med å koble seg opp mot motpart.

Hva skjedde når jeg avinstallerte SP1? Alt ville virke bra da!?

Mon tro om man må reinstallere og legge inn SP1 før man legger inn driver og slikt?

Manders.

Lenke til kommentar

Det er ikke noe problem å få installert sp1 på WinXP. Spørsmålet er om folk vil få problemer hvis de bruker Windows Update.

Der skal det jo være en database som inneholder alle de lovlige key-ene. Finnes ikke din key der, så kan det i teorien skje noe fælt..

Har noen med ulovlige key-er prøvd dette? Noen med WinXP, ulovlig generert key, sp1 og deretter Windows Update? Jeg spør bare for interessens skyld. Har lenge lurt på om Microsoft klarer å stoppe alle som piratkopierer Windows..

Hvis ingen svarer, så kommer jeg til å prøve *må bare finne dette ut* Skal poste i Warez-kategorien senere om mine erfaringer. Håper ikke jeg må reinstallere WinXP..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...