IceXCool Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Prøvde å klippe og lime sammen noe som skulle bli et bakgrunnsbilde til en D500 jeg har liggende. Jeg brukte de oppgitte målene som er: # Bredde: 176 piksler # Høyde: 220 piksler Men bildet ble for smalt i forhold til skjermen, er ikke det litt merkelig? Brukte bare Paint og lagret som BG.Jpg (3Kb sort) Hva er de riktige målene som må brukes for å fylle skjermen med vanlig bakgrunnsbilde? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 høres snålt ut. hadde det vært noe krøll med høyden hadde jeg forstått det hvis den hadde presset det sammen pga linjene øverst og nederst hvor det står tiden osv.. hmm. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Er det ikke slikt at bakgrunnsbilde ikke skal dekke hele skjermen på D500? Klokke-linja og "meny/valg-linja" under blir ikke dekket av den tror jeg. Lenke til kommentar
ThePatriot Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Tror det er riktig.. har ikke D500 selv, men alle jeg kjenner som har den, har samme problem.. tror det er meningen.. tror å sett pikslene litt høyere (f.eks 276*320) se hva som skjer... dekker den ikke hele skjermen da, er det ikke mulig.. enkelt og greit.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå