warpig Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Det er tråder med favorittbiler, det er tråder med favorittfilmer, det er tråder med favorittmusikk. Men, jeg tror ikke det er noen tråd med favoritt-telefon, så det var vel på tide å lage en. Sleng med ett, eller flere bilder av telefonen du liker. Og husk: Ingen telefoner er for stygge, kan være din gamle hustelefon er favoritten din, eller det kan være den nyeste fra Samsung, men du har i hvert fall sjansen til å vise det fram nå. Her er min: NOKIA 8800 Jeg er veldig opptatt av design, jeg liker stilrent, minemalistisk design, finnes det noen finere telefon da? Jeg vil si nei, denne telefonen kombinerer design med gode matrialer, og jeg driter en lang marsj i brukervennligheten og funksjonaliteten. Endret 31. mars 2006 av warpig Lenke til kommentar
jic Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Favoritt telefonen min er absolut T68i. Det finnes ingen under eller over. Litt modfisert bilde men dere skjønner hvilken tlf det er. Endret 1. april 2006 av jic Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Min må være 3510i Skulle nesten hatt et bilde av min, men det har jeg ikke, det ser ut som den har opplevd samtlige verdenskriger :!: Edit: kan jo si hvorfor jeg liker den....Lang batteri levetid, tåler en støyt (iallefall min), den funker utmerket til det jeg trenger i en telefon (ringe, sende meldinger), den er behagelig å skrive med, å den har fin størrelse site men ikke minst den er billig Har hatt min siden den kom ut på markede, vært inne til reprasjon en gang, pga vannskade, mistet den i elva når jeg var på fisketur Endret 2. april 2006 av kt600 Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Tidenes mobil for meg, elsket denne mobilen, har 3 eksemplarer(alle fungerer enda) liggende. Nokia 3210: Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Det blir to gamle og kjære mobiler for min del: Nokia 6110: Kjøpt brukt i 1999, ble donert bort til farmor i 2000, og er i daglig bruk den dag i dag. Noe mer slitesterkt skal man lete lenge etter. Nokia 8850: Det blå lyset var kanskje det kuleste man kunne ha da denne var ny. Mobilen i seg selv var ikke stort å skryte av, men den er likevel en av mine favoritter gjennom alle tider. Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Min kjære 6210 gikk av med døden 2003 etter ett ublidt møte med bordkanten batteriet varte jo ei uke og vell så d . pluss at jeg elsket elsket elsket den RIP Endret 2. april 2006 av Panzerhansa Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Blir aldri 100 % fornøyd med noe som har vel ikke funnet favoritt-telefonen ennå. Velger dermed en telefon fra gråsonen: falske bilder av Wilma (SE K800). Om du ser henter den det beste fra K750i, W800i og W810i i et svart/sølv-design. Lenke til kommentar
Gadgetelsker Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Her er den beste jeg har hatt, er også den mobilen jeg har hatt lengst Dette eksemplaret har jeg fått av min mor, hun har nettopp byttet til 3510i. Når 3210 kom var det en nyskapning designmessig, "padleåren" lå godt i hånden, og den hadde veldig gode taster. Mobilverdenen gjorde et hopp med denne. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Denne er jeg veldig fornøyd med: EDIT: Legge til bildet er en fin ting Endret 2. april 2006 av Pixi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå