Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 fornøyd er selfølgelig han også men å påstå at en xbox har bedre grafikk enn en pc er bare tull. Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) fornøyd er selfølgelig han også men å påstå at en xbox har bedre grafikk enn en pc er bare tull. 5866739[/snapback] Tja. Bedre grafikk enn en middels pc. En super-pc-rigg til mange tusen klarer seg sikkert bedre, men koster også ørlitegranne litt mer enn 360'en. Endret 4. april 2006 av thomanil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 fornøyd er selfølgelig han også men å påstå at en xbox har bedre grafikk enn en pc er bare tull. 5866739[/snapback] Tja. Bedre grafikk enn en middels pc. En super-pc-rigg til mange tusen klarer seg sikkert bedre, men koster også ørlitegranne litt mer enn 360'en. 5866745[/snapback] tja for en full opplevelse med en xbox må du vel også ha et HD-TV? ganske dyrt blir vel det Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) fornøyd er selfølgelig han også men å påstå at en xbox har bedre grafikk enn en pc er bare tull. 5866739[/snapback] Tja. Bedre grafikk enn en middels pc. En super-pc-rigg til mange tusen klarer seg sikkert bedre, men koster også ørlitegranne litt mer enn 360'en. 5866745[/snapback] tja for en full opplevelse med en xbox må du vel også ha et HD-TV? ganske dyrt blir vel det 5866764[/snapback] Sant nok, I surrender. (Kjøpte meg hd-ready projektor over jul, så jeg er diskvalifisert fra å prate om hvor billig konsoll-spilling er...) Endret 4. april 2006 av thomanil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 det kan jeg tenke meg er digg spille Oblivion på storskjerm Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) det kan jeg tenke meg er digg spille Oblivion på storskjerm 5866778[/snapback] Det beste er jo å sette sammen det beste fra "begge" verdene. Kjøp en HD prosjektor med 190*1080P, og en super rigg til flerfoldige titusener. Og så spiller du slik spillet er ment å spilles (f.eks en "! Alienware Liquid Chilled Quad-SLI" til bare 15 000 USD) Og prosjektoren til rundt 100 000kr, så Koster likemye som en middels billig bil bare. + spillet til 400-500kr for spillet. EDIT: Ja det er bedre grafikk på en PC enn på en Xbox. Selv 6600GT kan gjøre det, men om det er med en spillelig Framerate er en annen sak. Endret 4. april 2006 av andrull Lenke til kommentar
Juke Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Men går det ikke fint an å koble Xbox 360 til en vanlig PC-skjerm da, og fortsatt få kjørt det på maks oppløsning? Man MÅ jo ikke kjøpe en über-barsk kjempe-TV for å utnytte Xboxens grafikk fullt ut i såfall? Jaja, jeg vet ikke så mye om hvordan dette vil funke i praksis, kan jo hende det ikke blir det helt store for alt jeg vet. Lenke til kommentar
Polar Pål Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Klage på at det finnes gress? haha. Jeg elsker spill med gress. Før i tiden var alle bakker alltid flate og livløse. Nå har spillutviklere endelig fått med seg at gress faktisk er noen centimeter lange. Oblivions natur er utrolig vakkert..! Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Men går det ikke fint an å koble Xbox 360 til en vanlig PC-skjerm da, og fortsatt få kjørt det på maks oppløsning? Man MÅ jo ikke kjøpe en über-barsk kjempe-TV for å utnytte Xboxens grafikk fullt ut i såfall? Jaja, jeg vet ikke så mye om hvordan dette vil funke i praksis, kan jo hende det ikke blir det helt store for alt jeg vet. 5869557[/snapback] Jeg bruker min pc-skjerm på Xbox-en. Funker fint det. ingenting å si på oppløsningen. Nå ha spesiell kabel til Xbox-en da. Så er det jo litt mas å bytte om fra Xbox til pc hele tiden, hvis du ikke ahr 2 skjermer da Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Men går det ikke fint an å koble Xbox 360 til en vanlig PC-skjerm da, og fortsatt få kjørt det på maks oppløsning? Man MÅ jo ikke kjøpe en über-barsk kjempe-TV for å utnytte Xboxens grafikk fullt ut i såfall? Jaja, jeg vet ikke så mye om hvordan dette vil funke i praksis, kan jo hende det ikke blir det helt store for alt jeg vet. 5869557[/snapback] Helt riktig, det går uten problemer. Så 360 er en god del billigere enn en pc med tilsvarende oblivion-ytelse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Men går det ikke fint an å koble Xbox 360 til en vanlig PC-skjerm da, og fortsatt få kjørt det på maks oppløsning? Man MÅ jo ikke kjøpe en über-barsk kjempe-TV for å utnytte Xboxens grafikk fullt ut i såfall? Jaja, jeg vet ikke så mye om hvordan dette vil funke i praksis, kan jo hende det ikke blir det helt store for alt jeg vet. 5869557[/snapback] Helt riktig, det går uten problemer. Så 360 er en god del billigere enn en pc med tilsvarende oblivion-ytelse. 5869632[/snapback] har aldri hørt om noen som kobler konsollen sin på en pc-skjerm men ok. la gå Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Men går det ikke fint an å koble Xbox 360 til en vanlig PC-skjerm da, og fortsatt få kjørt det på maks oppløsning? Man MÅ jo ikke kjøpe en über-barsk kjempe-TV for å utnytte Xboxens grafikk fullt ut i såfall? Jaja, jeg vet ikke så mye om hvordan dette vil funke i praksis, kan jo hende det ikke blir det helt store for alt jeg vet. 5869557[/snapback] Helt riktig, det går uten problemer. Så 360 er en god del billigere enn en pc med tilsvarende oblivion-ytelse. 5869632[/snapback] har aldri hørt om noen som kobler konsollen sin på en pc-skjerm men ok. la gå 5869645[/snapback] Men mus og tastatur gjør opp for at pc er mye dyrere. (nesten ivhertfall) Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Men mus og tastatur gjør opp for at pc er mye dyrere. (nesten ivhertfall) Pfft. Syns gamepad går helt fint jeg. (Er gammel pc-gamer, men kjøpte 360 etter jul. ) Endret 5. april 2006 av thomanil Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Men mus og tastatur gjør opp for at pc er mye dyrere. (nesten ivhertfall) Pfft. Syns gamepad går helt fint jeg. (Er gammel pc-gamer, men kjøpte 360 etter jul. ) 5870933[/snapback] Men lenger ettertanke, så kan jeg tenke meg at gamepad faktisk går greit i Oblivion. Vanskelig å bruke bue?! Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Men mus og tastatur gjør opp for at pc er mye dyrere. (nesten ivhertfall) Pfft. Syns gamepad går helt fint jeg. (Er gammel pc-gamer, men kjøpte 360 etter jul. ) 5870933[/snapback] Men lenger ettertanke, så kan jeg tenke meg at gamepad faktisk går greit i Oblivion. Vanskelig å bruke bue?! 5870954[/snapback] Bittelitt mer knepigt å sikte med gamepad enn med mus, men det er vel vanesak. Hovedforskjellen er at man ikke klarer å sikte seg "inn" like kjapt som med mus. Synes dog dette veies opp av at jeg med gamepad kan lene meg tilbake i sofaen og slappe av mer. Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Men mus og tastatur gjør opp for at pc er mye dyrere. (nesten ivhertfall) Pfft. Syns gamepad går helt fint jeg. (Er gammel pc-gamer, men kjøpte 360 etter jul. ) 5870933[/snapback] Men lenger ettertanke, så kan jeg tenke meg at gamepad faktisk går greit i Oblivion. Vanskelig å bruke bue?! 5870954[/snapback] Bittelitt mer knepigt å sikte med gamepad enn med mus, men det er vel vanesak. Hovedforskjellen er at man ikke klarer å sikte seg "inn" like kjapt som med mus. Synes dog dette veies opp av at jeg med gamepad kan lene meg tilbake i sofaen og slappe av mer. 5871194[/snapback] Kan jeg og det! Har pc-skjermen på stuebordet og lener meg godt tilbake i sofaen med tastaturet i fanget og musa ved sidenav meg ^^ kan fremdeles ha fordelen av å bruke mus til sikting selv om man liker sofaen Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Ting jeg ikke har likt med Oblivion til nå (Har spilt ca. 1 døgn): -Ser ut til å være færre bøker enn i Morrowind, og ca. halvparten av dem er bøker tatt i fra det forrige spillet. (Veldig skuffende for en som liker å lese Tamriel lore! ) -Alt for få voiceactors, selv om de gjør jobben sin bra. -Fjesene til 99% av folka ser ufattelig stygge ut, akkurat som i Morrowind. -Scaling systemet Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 -Fjesene til 99% av folka ser ufattelig stygge ut, akkurat som i Morrowind. 5907555[/snapback] Fjesene er latterlige På bare en setning kan de gå over fra å være blid til sur, sint osv. Det virker som det er helt villkårlig. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Med et så hypa spill som er så bra, så vil folk legge merke til de små tingene som utviklerne glemmer å legge til. Sånn er det bare, vi er kravstore Lenke til kommentar
Josten Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Noe jeg har irritert meg en del over, er at det er så veldig tungvindt å legge fra seg ting. Kommer så ofte "there is not enough room for this item" når man prøver å legge fra seg noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå