Mann Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Skal muligens til Tyskland etter påske. Er det noen som vet om man kan gjøre et kupp på mp3-spillere der, eller ligger dem i samme prisleie som i Norge? Tenkte meg en harddisk-spiller med radio da. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Mulig du kan spare noen få hundrelapper, men elektronikk er ikke så dyrt i Norge. Gå inn på f.eks. http://www.chip.de/ og klikk på PREISVERGLEICH så kan du se hva det koster i endel Tyske butikker og nettsteder. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Norge er faktisk (tro det eller ei) ikke noe dyrere på elektronikk som Mythos sier. Norge er faktisk under gjenomsnittet når det gjelder pris i Europa. Men det skader ikke og ta seg noen turer innom butikker og kikke, bare se litt på prisene her hjemme først... Endret 5. april 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Norge er faktisk (tro det eller ei) ikke noe dyrere på elektronikk som Mythos sier. Norge er faktisk under gjenomsnittet når det gjelder pris i Europa. Men det skader ikke og ta seg noen turer innom butikker og kikke, bare se litt på prisene her hjemme først... 5873624[/snapback] Utvalgte ting kan være billigere, men jeg som bor i Spania, kan med erfaring si at mange ting faktisk er dyrere. Jeg var innom Andorra, en lilleputt-stat uten skatter og toll, kjøpte et JVC harddisk filmkamera, koster 4000kr, mens det i Norge koster rundt 6-7000 tusen. Det blir regnet som et av de absolutt billigste landene i Europa, men prisforskjellen fra Andorra til Spania, var liten. Det ble litt OT, men drit i Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Kjøper man slikt utstyr i utlandet, gir man også fra seg de relativt strenge forbrukerrettighetene vi har i Norge. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Kjøper man slikt utstyr i utlandet, gir man også fra seg de relativt strenge forbrukerrettighetene vi har i Norge. 5873916[/snapback] Å? De fleste store annerkjente merker, har verdensgaranti. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Vi snakker ikke garanti i norge, vi snakker reklamasjonrett. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Kjøp i Norge, prisnivået er tilnærma likt, og det er greit å ha ein forhandlar å kontakte ved eventuelle problemer. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Vi snakker ikke garanti i norge, vi snakker reklamasjonrett. 5874047[/snapback] Ah, i see! Kjøp i Norge, prisnivået er tilnærma likt, og det er greit å ha ein forhandlar å kontakte ved eventuelle problemer. 5874144[/snapback] Det er da det minste problemet, som sagt du får ikke reklamasjon, men du har fortsatt garanti (på de fleste merker) Om prisforskjellen er stor, da kjøper du i Tyskland, selv har jeg kjøpt alle mine MP3-spillere på eBay, og har aldri hatt problemer med garanti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå