Gå til innhold

TES: Trenger du hjelp med Quests?:)


Anbefalte innlegg

Noen som har gjordt: "Lifting The Vale"-questet og kan hjelpe meg med det?

 

Kanskje en lite guide.  :roll:

 

Altså,jeg har stikke til det stedet,jeg har fått oppgitt på kartet. Så får jeg beskjed om å lese den dagboken,for å finne den neste "landmark". Har lest den dagboken 3 ganger nå og ennå skjønner jeg ikke hvor jeg skal. -_-

5904784[/snapback]

 

Du har kommet til ~Dragon-ett-eller-annet landmerket? Da tror jeg du skal gå rett mot øst, til du møter på en statue.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Angående "aid for bruma":

Jeg har vært i alle byene og fått vekk oblivion gatene og har fått "aid" fra alle byene! Men nå er det ingen pil på kartet som sier hvor jeg skal. Og jeg leste i en guid, at når man var ferdig med å få "aid" fra alle byene skulle man dra til CRT og snakke med folka der! Hva må jeg gjøre?

5904932[/snapback]

Snakk med Martin i Cloud Ruler Temple. Han sitter inne i main hallen.

 

 

 

Jeg har pratet med martin og alle der oppe, men de har ikke noe nytt å si meg! Er det en bug?

Lenke til kommentar
Angående "aid for bruma":

Jeg har vært i alle byene og fått vekk oblivion gatene og har fått "aid" fra alle byene! Men nå er det ingen pil på kartet som sier hvor jeg skal. Og jeg leste i en guid, at når man var ferdig med å få "aid" fra alle byene skulle man dra til CRT og snakke med folka der! Hva må jeg gjøre?

5904932[/snapback]

Snakk med Martin i Cloud Ruler Temple. Han sitter inne i main hallen.

 

 

 

Jeg har pratet med martin og alle der oppe, men de har ikke noe nytt å si meg! Er det en bug?

5908786[/snapback]

Gå til kapellet i Bruma, eventuelt snakk med Countessen i Bruma.

 

Etter at du har snakket med Martin, skal han ta på seg rustningen og be deg møte ham i kapellet. Han vil deretter at du skal overtale Countessen i Bruma til å gå med på planen.

Endret av Mr.FOXHOUND
Lenke til kommentar
Noen som har gjordt: "Lifting The Vale"-questet og kan hjelpe meg med det?

 

Kanskje en lite guide.  :roll:

 

Altså,jeg har stikke til det stedet,jeg har fått oppgitt på kartet. Så får jeg beskjed om å lese den dagboken,for å finne den neste "landmark". Har lest den dagboken 3 ganger nå og ennå skjønner jeg ikke hvor jeg skal. -_-

5904784[/snapback]

 

Du har kommet til ~Dragon-ett-eller-annet landmerket? Da tror jeg du skal gå rett mot øst, til du møter på en statue.

5907464[/snapback]

 

Jau,jeg har kommet til dragonclaw. Kk,thx...Kan jo prøve det.

Endret av elfag
Lenke til kommentar

Det "aid for bruma" fungere forsatt ikke. Jeg har vært i alle byene og fått hjelp fra de forskjellige byene. Og nå står det ikke hvor jeg skal gå. Men som dere sier så skal jeg snakke med martin, men har ikke noe quest å gi meg, og det har heller ikke counten i bruma. Og det er ingen i kapellet i bruma som har noe å si til meg. Så hjelp, har ikke særlig lyst til å begynne på nytt!!

Har det noe å si hvilken lvl jeg er på? er bare lvl 5 :blush:!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-87354

Trenger hjelp me Untaxing the Poor, en thieves guild quest.

 

Jeg skal finne 'taxes og tax records' i kontoret til Hieronymus Lex i southern watchtower.

Jeg sniker meg da inn og venter til det ikke er noen i første etasje, går så bort til stigen til 2. etasje og der venter selvfølgelig et par vakter.

Jeg kommer meg altså ikke opp til kontoret til han Lex uten å bli sett og forfulgt av vaktene.

Jeg sitter litt fast på denne questen, finner ikke ut hva jeg må gjøre for å fullføre den.

 

Hva må jeg gjøre?

 

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar

Ok, jeg har lest på den gravsteinen hvor "The Dark Brotherhood"(tror jeg) befinner seg, og jeg har slått i hjel hele gjengen i den hulen, men nå kommer jeg meg ike ut derfra. Jeg har løpt i gjennom hele opplegget og finner faen ikke veien ut. JEg har klart det før på forrige char, men nå er alt av dører låst, og jeg har gått tom for lockpicks. Har også sett etter på alt som er av rødkledde folk etter nøkler, og ingen av de har noen nøkkel.

Lenke til kommentar
Trenger hjelp me Untaxing the Poor, en thieves guild quest.

 

Jeg skal finne 'taxes og tax records' i kontoret til Hieronymus Lex i southern watchtower.

Jeg sniker meg da inn og venter til det ikke er noen i første etasje, går så bort til stigen til 2. etasje og der venter selvfølgelig et par vakter.

Jeg kommer meg altså ikke opp til kontoret til han Lex uten å bli sett og forfulgt av vaktene.

Jeg sitter litt fast på denne questen, finner ikke ut hva jeg må gjøre for å fullføre den.

 

Hva må jeg gjøre?

 

Takk på forhånd  :)

5909781[/snapback]

 

Hvis jeg husker rett så er det en del senger i det rommet du befinner deg i. Vent til utpå natten, når alle legger seg ned for å sove.

Lenke til kommentar

I Thieves Guild questet "Ahdarjis Heirloom" (første oppdraget du får av S`krivva)

 

Så skal jeg stjele en ring som tilhører Adarji.

 

Jeg har snakket med fangen, men etter der så står jeg fast. Det står at jeg skal snakke med ei dame for å få info, men for å komme til hun så må jeg forbi en haug med vakter som står der 24/7, og det er UMULIG uten å drepe dem.

 

Håper det var noenlunde oversiktlig :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-87354
Trenger hjelp me Untaxing the Poor, en thieves guild quest.

 

Jeg skal finne 'taxes og tax records' i kontoret til Hieronymus Lex i southern watchtower.

Jeg sniker meg da inn og venter til det ikke er noen i første etasje, går så bort til stigen til 2. etasje og der venter selvfølgelig et par vakter.

Jeg kommer meg altså ikke opp til kontoret til han Lex uten å bli sett og forfulgt av vaktene.

Jeg sitter litt fast på denne questen, finner ikke ut hva jeg må gjøre for å fullføre den.

 

Hva må jeg gjøre?

 

Takk på forhånd  :)

5909781[/snapback]

 

Hvis jeg husker rett så er det en del senger i det rommet du befinner deg i. Vent til utpå natten, når alle legger seg ned for å sove.

5909866[/snapback]

 

Ja, det stemmer. Men hittil har det alltid vært 1 vakt som er våken og vandrer rundt i rommet. Så kommer fortsatt ikke opp dit. Dumme quest :cry:

Lenke til kommentar
Ja, det stemmer. Men hittil har det alltid vært 1 vakt som er våken og vandrer rundt i rommet. Så kommer fortsatt ikke opp dit. Dumme quest  :cry:

5912205[/snapback]

 

Jeg fikk til denne ved å bare forte meg opp(helt opp til der tingene jeg skal ha ligger).

 

hjelper å save før du inn i tårnet, slik at du kan prøve flere forskjellige ganger.

 

Er samme greia på vei ned.

Omtrent som å spille bingo da du må gjette deg til når vaktene sover(her skal du alltid liste deg rundt).

 

Tidus_hmm:

Hun damen kan du snakke med når hun ikke er på jobb også.

Jeg traff henne på vei til jobb, og tror jeg måtte smiske med henne for å få henne til å fortelle meg noe.

 

 

Mitt problem:

 

Jeg er med hu orc-dama(brazuga) og skal finne en brago\brugo som vi skal drepe.

 

Jeg drar til Telepe og venter der(bruker T :)) på han fyren.

 

Har møtt en bueskytter og noen andre folk,men ingen som er den rette.

 

Har også vært inni den "bygningen" og drept alle der.

 

Og fortsatt venter Bazuga(hu orc-dama jeg er sammen) på at vi skal drepe han Brugo.

 

Noen tips ?

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
Jrg har problemer med questet der jeg skal finne et stålet maleri for counten i chorol, jer har funnet beviset i vest tårnet+ malingen på gulvteppet i spisestuen, men hvor er resten av bevisene? jeg har leitet gjennom hele huset uten å finne noe.

5908228[/snapback]

 

Har du funnet malerutstyret til hu dama? de ligger i en boks på kommoden hennes, bare se i boksen, trenger ikke ta noe derfra. Da skal du ha nok bevis til å anklage henne

Lenke til kommentar
Ok, jeg har lest på den gravsteinen hvor "The Dark Brotherhood"(tror jeg) befinner seg, og jeg har slått i hjel hele gjengen i den hulen, men nå kommer jeg meg ike ut derfra. Jeg har løpt i gjennom hele opplegget og finner faen ikke veien ut. JEg har klart det før på forrige char, men nå er alt av dører låst, og jeg har gått tom for lockpicks. Har også sett etter på alt som er av rødkledde folk etter nøkler, og ingen av de har noen nøkkel.
Ingen?
Lenke til kommentar
Ja, det stemmer. Men hittil har det alltid vært 1 vakt som er våken og vandrer rundt i rommet. Så kommer fortsatt ikke opp dit. Dumme quest  :cry:

5912205[/snapback]

 

Jeg fikk til denne ved å bare forte meg opp(helt opp til der tingene jeg skal ha ligger).

 

hjelper å save før du inn i tårnet, slik at du kan prøve flere forskjellige ganger.

 

Er samme greia på vei ned.

Omtrent som å spille bingo da du må gjette deg til når vaktene sover(her skal du alltid liste deg rundt).

 

Tidus_hmm:

Hun damen kan du snakke med når hun ikke er på jobb også.

Jeg traff henne på vei til jobb, og tror jeg måtte smiske med henne for å få henne til å fortelle meg noe.

 

 

Mitt problem:

 

Jeg er med hu orc-dama(brazuga) og skal finne en brago\brugo som vi skal drepe.

 

Jeg drar til Telepe og venter der(bruker T :)) på han fyren.

 

Har møtt en bueskytter og noen andre folk,men ingen som er den rette.

 

Har også vært inni den "bygningen" og drept alle der.

 

Og fortsatt venter Bazuga(hu orc-dama jeg er sammen) på at vi skal drepe han Brugo.

 

Noen tips ?

5919629[/snapback]

Han Brugo fyren kommer til Telepe etter midnatt. Da kan du drepe`n.

Lenke til kommentar
Han Brugo fyren kommer til Telepe etter midnatt. Da kan du drepe`n.

5919716[/snapback]

 

Går han inn i den ruinen eller sitter han ved bålet utenfor ?

5919799[/snapback]

Han er utenfor. Jeg bare ventet utenfor sammen med hun andre til rett etter midnatt og da angrep de oss, en av de var han Brugo fyren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...