Pilot_ Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Heisann, Fikk i dag et helt nytt Saitek Eclipse tastatur. Problemet er bare at det går på USB, for ingen av de f***ings USB-portene fungerer! Derfor lurte jeg bare på om det er mulig å bruke slike grønne mus->USB-plugger. Jeg vet jeg har noen liggende, men kan de brukes på tastatur også? Mvh Aleksander Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Du må nok ha en spesiell overgang, jeg tviler på at den til mus vil virke, men du kan prøve. Kanskje USB vil gå med nye USB-drivere? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 Du må nok ha en spesiell overgang, jeg tviler på at den til mus vil virke, men du kan prøve. Kanskje USB vil gå med nye USB-drivere? Hilsen, efikkan. 5846859[/snapback] Har prøvd en god del, se her. Hvis jeg går inn i bios finner den ingen USB-enheter i systemet. Jeg har fire USB-porter på hovedkortet, pluss 2 porter i et slikt gaming-kort. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Dette er nesten ikke til å tro. Var ned på en datasjappe etter skolen i dag og skaffet meg en slik lilla USB->Tastatur-plugg, men maskinen finner ikke tastaturet under oppstart. Lenke til kommentar
Pizzaman Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Tastaturet må være laget for både USB og PS/2 hvis det skal funke med en slik plugg hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Det er et Saitek Eclipse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå