Edmund Blackadder Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Jeg har altså en tanke over hva jeg vil se, men jeg har ikke peiling på hvilken filmer dette kan være.. Så da begynner jeg: Det jeg kan tenke meg er noe Special Ops greier. Rainbow six stil kanskje. Med operasjoner, etteretning osv. Synes dette er veldig spennende. Aka Tom clancy bare i filmform. Liker også filmer som Thirteen days som har med verdenspolitikk og diplomati å gjøre. Neste sjanger er vel humor. Min stil er Simpsons, Blackadder, Red dwarf ( En del engelsk altså) og The office osv. Er ute etter samme humor. Noe skikkelig bra og ikke noe Amerikansk "elevill komedie". Liker også for eksempel Hacking og diverse med data. Hvorfor er jeg her ellers? Forøvrig, så er jeg også veldig interessert i bøker som omhandler nevnt over. Feil kategori for det selfølgelig, men bare sleng det inn. Takker så meget på forhånd. :] Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Filmene om "Jason Bourne" var det første som datt ned i hodet på meg. Hva komedie anngår, har du sett den britiske serien "Black Books"? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Siden du liker Tom Clancy så må noen av filmatiseringene av bøkene hans passe perfekt: The Hunt for Red October (1990) Patriot Games (1992) Clear and Present Danger (1994) Andre filmer: Rules of Engagement (2000) The Pelican Brief (1993) -- Humor: Simon (2004) Kin-Dza-Dza (1986) The Big Lebowski (1998) O Brother, Where Art Thou? (2000) -- Ang Hacking og lignende: "Bugs" (1995) Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Takedown er en bra hackerfilm om jakten på verdens beste og mest ettersøkte hacker Kevin Mitnick... Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Filmen Sneakers kombinerer det meste av det du leter etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå