xkharonx Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Friday 13th-serien Black Christmas The Haunting (1963) Night of the Living Dead Halloween Evil Dead serien (blir mer humor utover trilogien) Du får nok ikke leid filmene, men de er alle verdt kjøpet. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Glemte helt: Hellraiser filmene og Halloween filmene 5863656[/snapback] Det er vel bare Hellraiser 2 som egentlig er verdt å se ? Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Den første Hellraiser filmen er veldig mye bedre enn 2`eren. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Det er den. Første gang cenobitene dukker opp Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Ingen som har nevnt The Shining? Den er faktisk veldig bra Lenke til kommentar
DragonEyes Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Glemte helt: Hellraiser filmene og Halloween filmene 5863656[/snapback] Hellraiser filmene har jeg, og jeg må si at 1'ern er bedre enn 2'ern.. Ingen som har nevnt The Shining? Den er faktisk veldig bra 5864907[/snapback] Ja det er den Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Jeg får unnskylde min påstand med at det faktisk er minst 10 år siden jeg så disse. En annen klassikerer er også Candyman. Edit: Musikken husker du lenge etterpå.. Til dere som har sett filmen: Er karakteren Helen Lyle i filmen Gillian Anderson ? (x-files) Endret 4. april 2006 av Spartan Lenke til kommentar
murra Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hvis man ikke har sett den ennå må jeg si "The Others" topper listen min... Lenke til kommentar
DragonEyes Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 The others er en bra film, men ikke så veldig skummel... Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Det finnes veldig få filmer som du regelrett blir redd av! Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Har også litt med "settingen" å gjøre. Hvis du vil bli redd, prøv følgende: - Velg en god skrekkfilm du ikke har sett. - Finn en passende hytte/tomt hus i naturen på en mørk kveld, gjerne med litt regn/vind hvor du er helt alene. - Ta med dvd og flatskjerm. - Skru av alt lyset/ev. la det være noen stearinlys på. - Skru av mobilen. Ha en hyggelig kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå