DragonEyes Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Skal låne en bra skrekkfilm her i helgen.... den skal rett å slett være helt forferdelig...har dere noen tips? Lenke til kommentar
TrashMaster Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Roadtrip? Tror det var filmen med Britney Spears het.... Glitter med Mariah Carey kan også gi like fryktinngytende resultat! Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Motorsagmassakren (Texas chainsaw massacre) duger vel den, sørg for at det er mørkt i rommet, og subben så høyt at den blåser i håret på dere. Regner med at dere skvetter noen ganger da, og filmen er ikke akkurat bra, men det er vel få skrekkfilmer som er det. Ellers har man The Grugde, som jeg ikke har sett, og Braindead, som visstnok skal være grusom til de grader. Lenke til kommentar
DragonEyes Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 Da blir det vel Texas chainsaw massacre... Har hørt at den skal være bra, eller forferdelig skummel da, men vi liker sånt Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Hvis du har lyst til å se en skikkelig guffen spøkelsesthriller anbefaler jeg The Changeling. Ikke alle har hørt om denne filmen, og jeg ble ekstremt positivt overrasket. Ikke mange filmer får det til å gå kaldt nedover ryggen på meg, men denne klarte det til de grader. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Se The Descent, bra skummel. Mørkt rom og høy lyd gjør susen. sitt gjerne sammen med noen venner. Lenke til kommentar
DragonEyes Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 Se The Descent, bra skummel. Mørkt rom og høy lyd gjør susen. sitt gjerne sammen med noen venner. 5846791[/snapback] Vi skal se den på en 60" Skjerm og med et stort anlegg skal bli kult Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Roadtrip? Tror det var filmen med Britney Spears het.... Glitter med Mariah Carey kan også gi like fryktinngytende resultat! 5846684[/snapback] Crossroads er den du mener, Roadtrip derimot er en veldig bra film Mariah er digg, men jeg tror jeg holder meg unna den. Lenke til kommentar
DragonEyes Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 Kanskje Roadtrip er en skrekkfilm for noen, men for meg er den bare morsom... Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Kanskje Roadtrip er en skrekkfilm for noen, men for meg er den bare morsom... 5847097[/snapback] Tviler på det er så mange som har blitt skremt av denne filmen. Uansett ville jeg gått for den amerikanske versjonen av The Ring. Funket på meg i alle fall. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Den ultimate, mest skremmende skrekkfilmen noensinne er enkelt og greit Stir of Echoes. Lenke til kommentar
KinG^KaoZ Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 The Descent som tidligere nevnt! Gjør jobben på folk med klaustrofobi iallefall Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Brølte hardt av nyeste The Amityville Horror Det samme emd The Descent! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Den ultimate, mest skremmende skrekkfilmen noensinne er enkelt og greit Stir of Echoes. 5849035[/snapback] Nah, den kommer på en god andreplass etter Event Horizon. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Nah, den kommer på en god andreplass etter Event Horizon. Event Horizon kommer forøvrig i ny 2-disc spesialutgave på R1 den 18. april. Min er allerede sendt så burde ha den snart. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Grr, jeg kjøpte den gamle versjon for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Nah, den kommer på en god andreplass etter Event Horizon. Event Horizon kommer forøvrig i ny 2-disc spesialutgave på R1 den 18. april. Min er allerede sendt så burde ha den snart. 5852361[/snapback] Takk for at du sa det. Har ventet lenge på den versjonen, men hadde helt glemt datoen. Får vel bestille den neste gang jeg får stipend. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Nah, den kommer på en god andreplass etter Event Horizon. 5852349[/snapback] Hehe korrekt, husker jeg så den for snart 10 år siden... skikkelig skummel! Har ikke sett den siden Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Event Horizon er bra, men litt mye ketchup ? Slageren over alle er vel forsatt The Blair Witch Project. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Event Horizon er bra, men litt mye ketchup ?Slageren over alle er vel forsatt The Blair Witch Project. 5858774[/snapback] Den er bare bra om man ser den åleine og i mørket. Første gang eg såg den var på sommerstid med søsken, drittfilm av dimensjoner. Såg den noen år seinare heime åleine om natta, kaotiske tilstander da ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå