Gå til innhold

Ark til printing av hele cd-cover,hvor fåes kjøpt?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har over en lengre periode nå hentet ned nye skatter til min 60-70-talls prog samling, hele cd'er med innskannede covere.

Vet noen om det finnes spesialtilpassede ARK til å printe ut cd-covere?

Er jo litt bortkasta å printe ut et helt A4-ark for så å klippe ut det jeg skal ha.....

Forhåpentligvis kommer snart samlinga i hylla :)

Takker for svar! Kom gjerne med tips om webshoper som selger, hvis det finnes.....

-Allan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar!

MEN jeg skal ikke printe label's som du sier, hvis du da mener på selve platen, det er ikke så nøye, og jeg har heller ikke scans av de.

Dette er musikk som er vanskelig å få fatt i, gitt ut på vinyl på 60-tallet, også er noe av det senere gitt ut på cd i små opplag på små plateselskap rundt om i verden som spesialiserer seg på obskur 60-talls-prog blandt annet.

Du skjønner sikkert nå, at når jeg har henta ned 200 slike album fra nett (takk til Telia-Tommy på Vestlandshubben!), hadde det dreid seg om flere ti-tusener om jeg skulle kjøpt alle cd'ene originale.

Ikke har jeg dårlig samvittighet heller, for de fleste av disse musikerene er vel daue allikevel, de eneste som tjener noe på de er selskapene som gir de ut på nytt....og de gir jeg nok av penger fra før av :)

Takk for linkene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...