Gå til innhold

NFS Most Wanted - Er den verdt det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg synes det er verdt 300 kr. Kanskje man går lei av det fort, (gikk aldri gjennom spillet selv) men om du har spillt tidligere NFS spill som Hot Pursuit 2, så er det verdt det. Dette blir en måte en blanding av Hot Pursuit og Underground. Fine biler og fantastisk fartsfølelse. At det er spektakulære kræsj og masse purk i hælene er ikke noe minus.

Endret av Armageddon
Lenke til kommentar
jaja smak og behag

Det beste er vel å prøve det selv, eller uenig der og dag-erik?

5846870[/snapback]

Oi, hør på han furter... :lol:

 

jeg synes det er verdt 300 kr. Kanskje man går lei av det fort, (gikk aldri gjennom spillet selv) men om du har spillt tidligere NFS spill som Hot Pursuit 2, så er det verdt det. Dette blir en måte en blanding av Hot Pursuit og Underground. Fine biler og fantastisk fartsfølelse. At det er spektakulære kræsj og masse purk i hælene er ikke noe minus.

5847005[/snapback]

Gleder meg, kjøper det på mandag. :D
Lenke til kommentar

Har spillet på xbox selv, og synes at det er et herlig spill å ha på konsollen. For eksempel i pauser på filmer og sånn, er det bare å fyre over på xboxen og kjøre et løp. Digg å samle penger og kjøpe nye biler er det og, selv om mulighetene for styling er nokså begrenset (ender vanligvis opp med mye det samme...) Ikke det spillet jeg spiller mest sammenhengende, men veldig moro når kamerater er på besøk f.eks, kjøre noen løp hver og kjøpe nye biler de kan style selv.

 

Jeg tror ikke et slikt spill er like gøy på pc som på en konsoll, men det er da bare min subjektive mening :)

Lenke til kommentar
Funker det ok på X360 eller ? Går det GLATT mener jeg ?

5874620[/snapback]

Lagging forekommer noen ganger (dårlig koding av lastingen av verdenen) . Spillet kjører i 30FPS, noe som etter min smak er litt lavt på et bilspill. Selv foretrekker jeg absolutt Most Wanted på 360, framfor på PC pga. gamepad-en.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...