jossa Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 formaterte nettopp en systemdisk å la inn 2K på nytt.. å nå er den ene datadisken min helt blank.. sjønner ikke hvor alt er blidd av... å ja jeg er 100% sikker på at ikke datadisken ble formatert Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Hei! Sjekk i et partisjonsprogram om du finner den andre partisjonen. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
jossa Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 jepp .. den er der .. problemet er bare at windows raporter den som heeelt tom.. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 jepp .. den er der .. problemet er bare at windows raporter den som heeelt tom.. 5847492[/snapback] Har du husket å legge inn Service Packen som støtter disker over 128gb? Ville vært redd for at den nyinstallerte win2k har ødelagt filtabellen for disken. Lenke til kommentar
jossa Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 det er win 2k med SP4 inkludert.. men det du sir om filtabellen.. er det umulig å redde? Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Det er mulig ja. "Getdata back" er det et program som heter. Koster noen kr men det er verdt det. Lenke til kommentar
wil Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Har aldri mista data pga installasjon av Windows 2000 jeg iallefall. Har både hatt 120 GB Disker og 300 GB disker når jeg har formatert Windows 2000 og alt har vært bra når jeg har formatert. Står partisjonen/harddisken som upartisjonert i Diskbehandlingen? Hvis ja, hva står det at partisjonen/harddisken er i f. eks Partition Magic? Selv kjører jeg bare Windows 2000 på mine maskiner, og har aldri hatt det problemet, som du snakker om. Men så har jeg da også integrert Service Pack 4 på cd`en til Windows 2000 å da. Lenke til kommentar
jossa Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 den står ikke oppført med noe filsystem nei.. men det programmet.. hvor bra vil det funke? ville jeg måtte formatere den på nytt etterpå å så sortere en milion filer inn på disken igjen eller vil den gjøre alt for meg? Lenke til kommentar
jossa Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 nå er ennå flere disker borte.. :S sjønner lite å ingenting.. + nå er laptopen daua.. :S kan ikke tenke meg at det er et virus eller noe.. har jo sikra meg ganske godt egentlig.. Lenke til kommentar
jossa Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 i mangel av svar, så må jeg bare spørre.. vil det løse problemene å kjøre chdisk? defragmentering er vel ikke no lurt.. eller? Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 i mangel av svar, så må jeg bare spørre.. vil det løse problemene å kjøre chdisk?defragmentering er vel ikke no lurt.. eller? 5858643[/snapback] En god huskeregel ved tap av filtabeller osv. ALDRI kjøre noe ms verktøy. Helst skal du ta å ghoste disken med engang, over på en ny harddisk slik at du har kopi av disken. Dermed kan du prøve ut forskjellige programmer for å få ut dataene uten å være redd for at noe går i dunken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå