lodott Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Jeg har et socket 478 hovedkort (Abit SD7-533) som trenger nytt kjølerfeste(klips-sak) fungerer ellers fint, et Sb Live 1024 lydkort og en P4 1,8Ghz Northwood (som jeg er ganske sikker på er delvis defekt). Prosessoren "virker", men har vært overklokket i lengre tid. Maskinen begynte å instant-reboote, i beste fall gikk det et par timer før dette skjedde(i verste fall skjedde det under loading av OS). Er ganske sikker på at CPU var problemet, men ikke 100%. Uansett så kan dere få den og teste den hvis dere vil. Jeg kommer i allefall ikke til å bruke den. PM hvis dette er av interesse. Bor i Bergen sentrum. Endret 21. april 2006 av lodott Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 (endret) Lite liv her ja... Uansett; jeg har en 250W PSU liggende og en ganske grei 2-knappers joystick, hvis det er behov for denslags Holder til i Bergensområdet. EDIT: Aner ikke om PSUen funker, har stått ubrukt i skapet i et år elns. Funket vertfall når jeg fjernet den til fordel for en 350watter Endret 29. april 2006 av Loomy Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 jo kanskje den kan brukes har en del psu fra før da men skal se hva jeg kan få igang. Hovedsaken no er å få opp noen maskiner. har sans en eldre maskin P3 eller noe som skal ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå