Vrengtpolvott Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Hei, noen andre enn meg som spiller den gratis versjonen av PlanetSide? Starter med å spille det nå, spiller på Werner, og kaller meg Stavaas. Send meg en PM om du vil spille med meg. Og om du ikke har spillet, men har lyst til å spille det, så kan du anskaffe deg det her : http://planetside.station.sony.com/reserves/download.vm EDIT: Jeg spiller forresten som New Conglomerate. Endret 31. mars 2006 av Vrengtpolvott Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Hvordan spiller man da? har instalert de men hva nå?? Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hmm. Maks rank er 6 som reserve? Hvor høyt er det i spillet da? (hva er maks rank?) Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Lønner seg å gå gjennom VR treningna (som du finner på baksiden av bygningen du starter i). Du kan få opp mot rank 4 bare på det. Det går hard for seg i kampene, spesielt når du møter på folk som har core combat ekspansjonen. Har liten sjangs på å ta de (umulig alene som reservist iallefall!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå