IcedInsanity Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Hvordan lager eg ett slik greie der folk kan skrive kommentarer direkte på hjemmesiden min ..vil ikke ha at di må til en ny side der der er fex en gjestebok..vil ikke ha d Endret 31. mars 2006 av Diesel1 Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Hvordan lager eg ett slik greie der folk kan skrive kommentarer direkte på hjemmesiden min ..vil ikke ha at di må til en ny side der der er fex en gjestebok..vil ikke ha d 5845877[/snapback] Ere shoutboks du mener? www.hotscripts.com :!: Lenke til kommentar
Arne Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Huh... Det er jo berre å integrere ei ferdig gjestebok i designet ditt. Lær deg norsk, mann! Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Åja heh... <?PHP include("gjestebok.php"); // eller hva enn du kaller det;-D ?> Lenke til kommentar
Arne Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 mats-danni: Eg kan tippe at det var sånn ca. 0,02% nytig for trådstarter med den komentaren. Trådstarter:Dette er ganske koplisert, men viss du vil lære, kan du nok få det til. Kanskje du burde lært deg litt designing først? Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 mats-danni: Eg kan tippe at det var sånn ca. 0,02% nytig for trådstarter med den komentaren.Trådstarter:Dette er ganske koplisert, men viss du vil lære, kan du nok få det til. Kanskje du burde lært deg litt designing først? 5846594[/snapback] 1: Jeg heter ikke noe som danni 2: Sett opp en vote så får du se hvor nyttig den var du ;-D Lenke til kommentar
Arne Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Så du meiner at du ved å skrive eit enkelt include-opplegg til ein som sansynlegvis ikkje veit kva HTML er, er nyttig? Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 la mr. diesel avgjøre om det er nyttig eller ikke Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Så du meiner at du ved å skrive eit enkelt include-opplegg til ein som sansynlegvis ikkje veit kva HTML er, er nyttig? 5846628[/snapback] Dreten! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 my god..veit jo ka html er da..men er aldri noen som kan svare meg på kordan eg gjør d..og finner d liksom ikke ut a meg sjøl... Lenke til kommentar
Arne Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Vil du ha eit ferdig-script, kan du jo sjå på http://hotscripts.com Lenke til kommentar
janingar Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Med litt triksing er det ikke så vanskelig å inkludere en ferdig gjestebok i en side da. For eksempel her: http://www.home.no/janingar/gjestebok.html Har brukt Iframe for i inkludere gjesteboken til www.home.no i siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå