Odden Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 oppgaven er som følger: Drøft følgende påstand: Livskvaliteten for innbyggerene i norge har ikke forandret seg vesentlig de siste 50 årene du skal mellom annet: - ta for deg de sentrale omgrepene i påstanden - finne frem til relevant statistikk som grunnlag for drøftingen __________________________________________________________ HJELP!!!! denne oppgaven går rett til *******. SAM 1årig = Samfunnsfag 1 årig studium (høyskolen) Lenke til kommentar
hurst Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Quote: Den 2002-09-27 00:08, skrev Odden:denne oppgaven går rett til *******. Jeg tør påstå at du sliter Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Hvor ligger problemet? Lenke til kommentar
Odden Skrevet 29. september 2002 Forfatter Del Skrevet 29. september 2002 problemet ligger i at jeg ikke kan legge ved mine egne vurderinger eller konklusjoner. problemet er at det å finne en innfallsvinkel er så å si umulig. så har du det å finne relevante grafer og statistikk. og kanskje artikler som forskere har lagd. så har du jo også relasjonen med politikk og samfunnet. finn en god infallsvinkel og problemstilling til denne oppgaven. ellers er den god. åja har ikke lov å ha mer enn en 5-7 sider tekst. så all informasjon må være relevant og saklig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå