Nénmacil Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Det er flere løsninger som ikke passer AGP-kort med HSI-bridge chip. Dvs, den chippen som gjør det mulig at GPU'er egentlig påtenkt PCI-e, kan brukes på AGP.Thermaltake Schooner er et eksempel på dette 5851893[/snapback] Nja, er du sikker på det? Jeg ser ingen grunn til at ikke TT Schooner skulle passe ved bruk av denne HSI chipset kjøleren fra Microplex. I hvertfall kommer jeg til å prøve det ut i løpet av neste uke. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Nja, er du sikker på det?Jeg ser ingen grunn til at ikke TT Schooner skulle passe ved bruk av denne HSI chipset kjøleren fra Microplex. I hvertfall kommer jeg til å prøve det ut i løpet av neste uke. 5939999[/snapback] Sitat hentet fra Thermaltake's produktbeskrivelse av Schooner: NOTICE: CL-G0009 does not support VGA card with HSI bridge chip På kort med HSI-bro ligger kjernen lengre 'bak' på kortet, så jeg vil tro det er dette som gjør Schooner inkompatibel. HSI-bro kjølere du linker til vil jeg tro brukes sammen med mindre kjølere som bare dekker kjernen, og ikke overlapper HSI-broen slik som Schooner gjør. Endret 17. april 2006 av skag1 Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Nja, er du sikker på det?Jeg ser ingen grunn til at ikke TT Schooner skulle passe ved bruk av denne HSI chipset kjøleren fra Microplex. I hvertfall kommer jeg til å prøve det ut i løpet av neste uke. 5939999[/snapback] Sitat hentet fra Thermaltake's produktbeskrivelse av Schooner: NOTICE: CL-G0009 does not support VGA card with HSI bridge chip På kort med HSI-bro ligger kjernen lengre 'bak' på kortet, så jeg vil tro det er dette som gjør Schooner inkompatibel. HSI-bro kjølere du linker til vil jeg tro brukes sammen med mindre kjølere som bare dekker kjernen, og ikke overlapper HSI-broen slik som Schooner gjør. 5940133[/snapback] Noe sånt burde vel passe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå