Gå til innhold

Spillverket.no: Reklame ødelegger!

Anbefalte innlegg

Reklamen som er på forsiden av Gamer.no ødelegger litt.. Men det er jo sånn man får penger. Jeg ville heller ha lagt den under Siste Features.. Da ødelegger den mindre av første inntrykket.

Mats Bergendahl

---------------

Leder Hamas: Unreal Tournament 2003 CLAN

http://dj-zazer.com/hamas/

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: bic-judge på 2002-09-27 10:30 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: bic-judge på 2002-09-27 14:24 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-09-27 00:03, skrev LekebiL:

Reklamen som er på forsiden av Gamer.no ødeleger litt.. Men det er jo sånn man får penger. jeg ville heller ha lagt den under Siste Features.. da ødelger den mindre av første inntryket.

Hvis vi skal gjemme den bort, hva er da poenget med å annonsere hos oss? Vi har vært reklame-frie i omtrent 8 måneder nå, så jeg syns ikke det er på sin plass å klage på litt reklame. Du kan ikke forvente at vi holder et høyt redaksjonelt nivå hele tiden uten å få et rødt øre for jobben. Med mindre du kan skyte inn penger på den tomme kontoen vår, forblir reklamen der den er.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-27 10:07, skrev Smyagol:

Jeg synes ikke denne reklamen var så gale.

Hvis det er snakk om mer og større reklamer som jeg egentlig ikke venter å se her så er saken en annen.

Hvis du har noen som helst ønske om at Gamer.no skal heve seg å bli en bedre side gjennom tiden, kan du ikke ha en slik innstilling. Ved å kjøre en reklamefri side, vil vi aldri bli bedre enn det vi er i dag. Det sier seg selv at vi trenger inntekter for å nå målene våre.

Lenke til kommentar

De fleste av oss her i Gamer.no ønsker å drive siten på heltid, men med de begrensede midlene vi får inn er det en umulighet. Å få litt penger i kassen som en følge av den nåværende reklamen vil for eksempel gi oss bedre muligheter til å dra til messer som ECTS og gi dere god dekning derfra. Vi ønsker å utvikle oss og lage en kjempegod site, men slikt behøver penger, og reklame er da en mulighet. Vil dere betale oss en levelig årslønn er det bare en sende oss en mail, men noe sier meg at det ikke er så sansynlig...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-27 00:03, skrev LekebiL:

Reklamen som er på forsiden av Gamer.no ødelegger litt.. Men det er jo sånn man får penger. Jeg ville heller ha lagt den under Siste Features.. Da ødelegger den mindre av første inntrykket.

[moderert av bic-judge]

Mats Bergendahl

---------------

Leder Hamas: Unreal Tournament 2003 CLAN

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: bic-judge på 2002-09-27 10:30 ]</font>

De reklamene gamer.no bruker nå ødelegger ingenting, faktisk pent å se på, diskre mao. De har da trossalt utgifter de også, la dem tjene noen kroner da :smile:

Lenke til kommentar

Drømmen for meg - og de fleste andre i Gamer vil jeg tro - er å ha muligheten til å jobbe med dette på heltid, det vil si å kunne få en lønn man kunne leve på.

Min personlige visjon er, hvis vi kunne jobbet med den på heltid, er å bli for Skandinavia, det GameSpot er for... resten av verden. Da mener jeg komplett dekning av ALLE spill, til ALLE konsoller, konsoll-avdelinger, nedlasting av filmer og patcher til absolutt alle spill, daglige nyheter og omtaler i fleng osv.

*drømme*

Erling Ellingsen

Gamer.no

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-09-27 15:52 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-27 14:40, skrev Treblad:

Jeg syntes at reklamen er grei så lenge det ikke kommer noen popups (sånn som på
.

men så er gamereactor lavmåls oxo, da... leste et blad her om dagen og de folka virka lixom ikke så kritiske... de hadde vel en 10-12 anmeldelser og det var INGEN som hadde lavere score enn 85%... asså... spill nå om dagen er ikke SÅ feilfrie, da...

vil dessuten få rose anmeldersystemet her på gamer.no, for det er så oversiktlig at en ikke bjynner å lure på hva alt er for noe...

syns det er HELT okej med denne type reklame, for man skal jo for all del tjene nok til å opprettholde en slik side med denne kvaliteten...:smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...