xperience Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Hei! Har ikkje hatt noko trøbbel med skjermen før, men etter at eg brukte den eit par gonger på tv-en har den plutseleg fått "uklare striper" på skjermen, som gjer at bildet blir litt meir diffust på desse linjene. Har fått tips om at da kanskje kan vera driveren til skjermkortet som må oppdateres. Kan det stemme eller? I så fall kor finn ein oppdaterte drivere som kan hjelpe? (Prøvde å laste ned frå ATI sine sider, men funka dårleg.) Andre tips om ka årsaken kan vere og ka løysing eg kan prøve? Tusen takk for all hjelp! Skjermkortet er: ATI Mobility Radeon 9700 128 MB S ü Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Her er den beste driveren til kortet ditt http://omegadrivers.net/ati/win2k_xp.php Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 "Jada Jada": Et spørsmål til deg. Jeg har den samme pcen og skjermkortet som "xperience". Jeg lurte på om du visste om den nye driveren kommer til å forbedre kraften/ytelsen til skjermkortet? Min nåværende driver er: 6.14.0010.6430 (dato: 03.02.2004) Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 "Jada Jada": Et spørsmål til deg. Jeg har den samme pcen og skjermkortet som "xperience". Jeg lurte på om du visste om den nye driveren kommer til å forbedre kraften/ytelsen til skjermkortet? Min nåværende driver er: 6.14.0010.6430 (dato: 03.02.2004) 5846515[/snapback] Nye drivere bruker jo og forbedre, men mye er det ikke snakk om... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå