BlondGod Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 God helg! Kjøpte et demokort fra komplett(Asus X800pro vivo, flashet til X800Xt PE), siden det var et demokort fulgte ikke bundelen, og dermed Vivo-kabelen, med. Har søkt på flere netshopper, og HW's prisguide uten å finne en slik kabel / splitter. Noen som vet hvor man får tak i en sånn kabel, eller om de eventuelt går under et annet navn enn "vivo-kabel"? Hjelp mottas med stor takk! Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 mener du en s-video kabel? Lenke til kommentar
PoNdUs Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 har en slik kabel til x800xt pe som jeg ikke bruker eller har brukt (kortet er borte nå) så har ikke brukt for det. Ta kontakt om du brukt for den Lenke til kommentar
Bjørn Are Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 God helg!Kjøpte et demokort fra komplett(Asus X800pro vivo, flashet til X800Xt PE), siden det var et demokort fulgte ikke bundelen, og dermed Vivo-kabelen, med. Har søkt på flere netshopper, og HW's prisguide uten å finne en slik kabel / splitter. Noen som vet hvor man får tak i en sånn kabel, eller om de eventuelt går under et annet navn enn "vivo-kabel"? Hjelp mottas med stor takk! 5845590[/snapback] Hvis du bor i tromsø kan du komme å hente en hos meg, har 2... Lenke til kommentar
PoNdUs Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Tror ikke det er den s-video han mener men dette se bilde (ja det er dårlig men man ser hva det er) Tom (dette er det som følgte med mitt asus x800xt pe vivo) Endret 31. mars 2006 av PoNdUs Lenke til kommentar
BlondGod Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 Jøss, gavmildheten er overveldende mitt i veiavgifter, hovedforfall på forsikringer etc etc. Nei, S-video er det ikke, S-video har vel 4 hull, mens denne har nærmere 7, tror det er noe sånt. Jeg takker og bukker for tilbudene og tar kontakt med Pondus angående kabelen. Tusen takk. ...Men...er det virkelig ikke mulig å få kjøpt en sånn kabel noe sted.. veldig merkelig må jeg si. Nå ser det jo ut til å ordne seg for meg, men ble nysgjerrig på om en slik kabel virkelig skal være så vanskelig å få tak i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå